Søk i denne bloggen

lørdag 19. mars 2011

Jeg drømmer....

Jeg drømmer om vår
som føles så nær, men alikevel så langt unna.
Jeg drømmer om å sitte på trappa med sola varmende i ansiktet og en kopp te i hendene.
Jeg drømmer om å plukke en stor bukett markblomster som jeg skal sette i vaser, både i stue og kjøkken.

Det er godt å ha slike drømmer, og det å se frem til noe.
Godt med skiftende årstider som gjør at vi setter større pris på varmen, når den endelig kommer.
Tekoppen er fra Indiska og termosen fra Kremmerhuset

Yndlingslampen min er fra en lokal butikk her på stedet.
Så ønsker jeg dere alle en herlig helg!
Ta vare på dere selv og hverandre.

Klem fra

5 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Drømmene får oss fremover, sies det. Så de må vi ha, for å kunne berike våre liv!!! Nydelige farger!!! Klemz i natten. (stadig en liten Mini som må ha påfyll:DDD)

Anonym sa...

God morgen.
Drømte meg helt bort jeg nå.:)
Herlig skildring.
Klem fra Mette som har
strålende solskinn i dag. :))

STEINKJERRINGA sa...

Leste nettopp om deg i "Det gode liv" nr. 6 før jeg kaster bladet (rydder!!). Ser at du har blogg, så da måtte jeg bare en tur innom. Du lager mye fint. Jeg tok også NY utdanning i voksen alder. Jobb får du en dag! Plutselig....

EKTE INTERIØR sa...

Hei!
Har en lampe som er (litt?) lik din. Min er riktig gammel, er din ny? Det er en fugl på toppen av min...

Den står fortsatt i garasjen, klar for oppussing, etter at jeg kjøpte den på loppis for noen år siden.

Min har ingen skjerm, har du kjøpt din, eller kanskje lagd selv?

Lykkeliten sa...

Det er deilig å drømme:)
Forhåpentligvis sitter du der snart på trappen med te i koppen og blomster i hånden:) Den termosen var søt! Den passer jo fint til kaffe på terrassen om litt;-D
Ha en nydelig uke, klem:)