Søk i denne bloggen

tirsdag 28. juni 2011

For glede..



Dette skrev sylykke.blogspot.com om bloggen min:
Så måtte det bli Mimmi Leone fordi hun lager så mye vakkert og  jeg blir så inspirert av hennes farger og gjenbruk.

Snakk om inspirasjon, tusen, tusen takk!
For det å kunne være med på å inspirere andre gir en god følelse.
Og mer energi for meg til å lage flere vakre ting og sette sammen flotte fargekombinasjoner.

Spørsmålene som fulgte med er:
Hvorfor jeg startet å blogge?
Jeg startet å blogge fordi jeg ønsket å få og gi inspirasjon
Det gir meg ekstra energi til å skape ved å kunne vise frem og få flotte tilbakemeldinger

Hvilken blogg følger du?
Interiørblogger, kunst og de med alle flotte hjemmelagede produkter.

Mitt favoritt makeup merke?
Det må bli Bobbi Brown 

Ditt må ha makeup produkt?
Nattkremen fra No 7

Min favorittfarge?
Brente jordfarger
 
Favorittfilm?
Jeg har så mange, men den siste jeg så som anbefales er:
7 år i Tibet
 
Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Paris, fordi det gir meg ekstra energi og glede

Hva gleder du deg mest til i nærmeste fremtid?
Og få den jobben jeg ønsker meg mest, innen det kreative.

 Klem fra

6 kommentarer:

Maias Fabelaktige Verden sa...

Gratulerer så masse! Herlig!

Finfin junikveld til deg!
Klem

Hjertedamas blogg sa...

Grattis!!! Og måtte du få drømmejobben!!!! Den som venter på no godt og alt det der:DDDD I mellomtiden nyter innleggene dine, fordi jeg liker de fargene og møblene du omgir deg med:DDD Klemz Grethe

Tonemor sa...

Grattis!!
Klem Tone

SyLykke.com sa...

God morgen :0)Jeg er så glad du likte awarden og at jeg inspirerte deg.Da vil jeg også få glede av det videre:0) Takk for hyggelige ord om hjemmesiden min, den har jeg hatt en stund nå og har kost meg masse med den. Tror deg gjenspeiler meg veldig godt.Kommer snart innom deg igjen. Klem

Eple sa...

Gratulerer med award- alltid kjekt å få en bekreftelse på at noen setter pris på det en driver med :)

H. sa...

Vel fortjent ! Grattis ;)
Da ble vi også litt mer kjent med deg, hva du liker osv - artig !

Håper ønsket ditt (drømmejobben) går i oppfyllelse, og det i nærmeste fremtid - positiv energi og positive tanker, joda, den jobben din vil dukke opp !

Ciao