Søk i denne bloggen

søndag 29. april 2012

The beauty of nature...

Når bakken er dekket av et hvitt teppet, sola skinner meg i ansiktet og varmer hver lille del av kroppen,og sykkelen tar meg med over hver bakketopp og slette.
 Kanskje det er da jeg føler jeg lever mer enn noen gang.... 

Skogbunnen er full av hvitveis, jeg måtte stoppe sykkelen ta frem fotoapparatet og bare knipse alt det vakre, før det legger seg til hvile og venter på en ny vår...

Tusen takk for alle søte kommentarer på forrige innlegg!

En fortsatt fin søndag!

Klem fra


4 kommentarer:

Hulda sa...

Fantastisk vakkert! Må være et syn og se hvitveisen blomstre slik i skogen. :) Flott måte du har fanget inn lyset på. Inspirerende!

Tonemor sa...

så nydelige bilder.
Klem Tone

Sonja frå Sunnfjord sa...

Ja, det er ei fin tid, og kvitveisen er jo berre nydeleg fin!

Berit sa...

Hvitveisen er nydelig og spesiellt fordi at man føler det er ordentlig vår. Ha en flott søndag