Søk i denne bloggen

mandag 3. september 2012

Interiør i en skjønn miks, velkommen inn!

Dette er hva jeg kaller interiør i en herlig fargerik blanding.
Og siden vi går en fargerik høst og vinter i møte passer det jo ekstra godt å la seg inspirere av denne fargemiksen.
 I riktig retro stil kaffekopper og kanne,
brettet er bare herlig, passe slitt, gammelt og rustikt.

Helgen har passert og jeg er klar for nye oppgaver.
En inspirasjons -og bare leve her og nå tur er rett rundt hjørnet.
Jeg lover å ta mange bilder som jeg vil dele med dere.

Ønsker dere alle en herlig mandag!

Klem fra



7 kommentarer:

Martilie sa...

HERLIG! Fikk assisiasjoner til en gammel-tante som var en fantastisk og fargerik dame!

Morro å se,,

Og så masse flott å se lengre ned også :)

God ny uke!

Klem fra Tove

H. sa...

Tro om ikke du skal til varmere strøk ?

Ønsker deg en finfin tur, nyyyyt, kos, slapp'a, se natur og kanskje du får litt mer inspirasjon på din tur?

God uke :)

Ciao

Heimlaga ting sa...

Kjempestilig!
En slik kaffekanne hadde min mamma & pappa for en del år tilbake :-)
Ha en flott uke!
Nina

Fra det lille røde huset.. sa...

Nydelige og skarpe farger! Ja både kaffekannen og koppene har jeg sett før.... Skikkelig retro.
Koser meg inne her hos deg.... er veldig glad i sterke farger...

Ha en fin uke!

Inger G.

Tino sa...

Herlig og fargerikt! Vi hadde samme kopper og kanne hjemme, vekker gode minner.
Ønsker de en fin dag, og en spennende ny uke!
Klem T

KKvinneblogger sa...

Jeg har malt trappen svart, men jeg tror ikke jeg er moden for oransje vegger enda :)
Men en oransje kaffekopp tar jeg gjerne!

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Modig fargevalg! Flott! Forresten ikke så lenge siden vi hadde okergule vegger, mørkegrønn trapp med innslag av mørk rød belistning:-) Nå trives jeg med de lyse fargene. Men, man vet aldri.....:-)
Herlige 70-tallskopper og kanne som jeg husker godt!

Ha en flott uke!

Klem fra meg