Søk i denne bloggen

lørdag 20. april 2013

Har du noen ganger tenkt......

Har du noen ganger tenkt at du skulle gjort alle disse tingene du drømmer om, men følt at du kanskje var for gammel?
Da har du kanskje ikke hørt om Grandma Moses!
Det hadde ikke jeg heller, ført min gamle far fortalte meg om henne, min kloke far.
Grandma Moses begynte å male da hun var i 70-årene og hadde sin første utstilling i en alder av 78 år.
Hun ble kjent for sine malerier.
Så neste gang du tenker at du kanskje er litt for gammel til å følge drømmen din,
så ikke glem at alder er ingen hindring for å oppnå det du ønsker.

Egendesignede og håndlagde kort fra Mimmi-Leone
Jeg gir deg farger for en gladere dag!

Klem fra

5 kommentarer:

Anonym sa...

Dei seier alder ingen hindring og det er jo igrunn aldri for seint å prøve noko nytt:))
Fineste lørdagen til deg!
Klem fra Lillian

Winkel's Crazy Ideas sa...

Kloke ord, Grandma Moses høres ut som en fornuftig sjel. Fin søndag til deg, Pam

Livet i Nord sa...

Så sant:)
Det er aldri for seint å gjøre noe nytt, det er bare å ha mot til å gjøre virkelighet av drømmene sine.

Ruths datter sa...

Tusen takk for den linken om henne. For noen herlige bilder. <litt naivistisk,og utrolig flotte. Herlig.
Klem

H. sa...

Herlig innlegg !

Ja, alder bør ikke hemme enn til å følge drømmer, jeg prøver hver høst å lære meg italiensk.....

Fine blomster du hekler i herlige farger :)