Søk i denne bloggen

søndag 5. desember 2010

Jeg har laget julepynt av bark


Jeg har laget julepynt av bark.
Med kjelleren full av ved av ymse slag og masse fin bark, fikk jeg den strålende ideen å lage pynt til juletreet.
Så i natt satt jeg å tegnet etter stjerne- og hjerte former med blyant på barken, klippet ut med en solid saks og festet sølvtråd på.

Disse skal helt klart få henge på juletreet, og med tanke på at naturen skal bringes inn...
Så er jeg mer enn fornøyd med ideen min.

Og om man følger tr
ender eller ikke, så er det like fint.....
Selv liker jeg å ha min egen personlige stil, men lar meg påvirke av trendene
i den grad ,at jeg velger det som jeg synes passer og er fint,og velger bort en god del annet.
Jeg måtte jo se hvordan dette tok seg ut, og gikk ut i hagen i dag ,og hang de opp i trærne
Det så sikkert morsomt ut der jeg lå på knærne med fuskepelsen min, og fotograferte for harde livet.
Tiden var litt knapp fordi jeg skulle rett på jobb.
Nå har jeg gledet meg i hele kveld til å vise dere, og håper jeg kan gi en masse inspirasjon til dere alle!
En fortsatt fin kveld til dere alle!
Og tusen, tusen takk for alle søte tilbakemeldinger.
Lover og ta turen innom dere så snart jeg kan.

Klem fra

11 kommentarer:

Sylke Feldhusen sa...

Så fin julepynt du har laget. Spør du meg, så synes jeg ikke at trender betyr så mye - men det vi liker selv, spesielt når det er hjemmelaget :)

Franske drømmer sa...

så utrolig dekorative og fine!
Så flink du er!

Klem

Martilie sa...

VAKKERT!

Så kjempeflott pynt, du er et oppkomme av gode ideer!

Klem fra Tove

Marthe sa...

Oy, du har jo en enorm kreativ evne som ingen har lik! blir virkelig imponert, dette var fint :)

Tussi sa...

Dette ble flott - terningkast seks!
Mye finere enn all verdens trendy greier...
Ha ei fin, ny adventsuke :)

Anonym sa...

Dette var lekkert, så kreativ og flink du er.
Helt enig med kommentaren over her.
Ønsker deg en fin ny og kreativ uke.
Klem Mio

Maliva`s verden sa...

Snakk om å være kreativ....me like;o)
Ønsker deg også en fin førjulstid.
Klem fra Malivas

Anonym sa...

Det ble kjempe fint! virkelig kreativt og lekkert.
Klem Igi

Stubbetufsa sa...

Flott neverpynt! De ble ekstra fine med sølv på.
Jeg prøvde også å lage neverhjerter, men limte de sammen to og to så de ikke skulle krølle seg etter en stund...

Inspirasjonsguiden sa...

Gratulerer!

Bildet ditt blir trykket i neste års Inspirasjonsguide!

Husk å sende bildet høyoppløslig innen torsdag den 9/12.

Send oss navn og adresse så får du en gratis bok i posten når den er ferdig trykket.

Vakre bilder i dette innlegget også. Likte barkepynten kjempegodt!

Klemmer fra Maia

gult hus i svingen sa...

disse ble jo superfine:) Artig å komme på noe nytt da, har aldri tenkt i de baner heller jeg:)

Håper du koser deg i førjulstida:)

Tirsdagsklem fra Trine:)