Søk i denne bloggen

onsdag 23. februar 2011

Hjemme hos meg på en helt vanlig onsdag.

Her noen bilder av det gamle skapet mitt, det ble kjøpt på 80-tallet en gang, men jeg synes det er like fint i dag som den gang.
Opp igjennom årene har fargen på det endret seg, og jeg har nå endt opp med kremhvitt, enn så lenge...

I går hadde jeg en etterlengtet fridag som jeg nøt i fulle drag.
Med kaffekoppen og strikketøyet medbragt, og godt til rette i sofaen, det er også kos.Jeg er nå nesten ferdig med ett par pulsvanter, som skal bli deilig å ha på bare det blir litt varmere i været.
En lite kopp fra Green Gate, den passer jo så fint som blomsterpotte for den lille planten.

Med fridag og riktig så bra fotolys var det bare gøy å ta bilder.
Her vises litt av det nymalte spisebordet mitt, flere bilder kommer senere.
Må bare henge opp to nye lamper over bordet først, så får jeg se hvor lang tid det tar, ting har jo en tendens til å ta litt lenger tid enn man ønsker.
Duken på bordet er ett billig skjerf jeg fant, fargene er så fine til resten av fargene i stua, og det er så morsomt å se muligheter i ting som egentlig var ment til noe annet.
Så ønsker  jeg dere alle en flott onsdag!
Ta vare på dere selv og hverandre.
Klem fra

5 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Hei, hei!!! Mitt hjerte gråter når jeg ser det vakre skapet ditt!! Jeg hadde et slikt skap, som jeg var veldig glad i. Men så gikk jeg på høyskolen, for noen år siden, og trengte en hel masse bøker., men hadde også to sønner som gikk på yrkesskole, som trengte masse bøker og utstyr. Gubben arvet en diger kopimaskin, slik at jeg kunne låne bøker på biblioteket på høyskolen, for å kopiere. Dette sparte jeg MANGE tusen kroner på, men vi bodde i et litet hus, og jeg måtte ofre skapet, for og få plass til kopimaskinen. Og Gubben var nok altfor rask til å hogge skapet i stykker:. uhuuuu. Håper en dag å kunne finne et slikt skap igjen, det er min store drøm:DDD Klemz i natten

Gry sa...

GOd morgen min venn! ;) Åh, slike dager er gull verdt! Så deilig å kunne ta ting i sitt eget tempo og bare nyte dagen <3

Skapet er NYDELIG! Koselige bilder <3 Ha en strålende dag, selv om det både snør og er kaldt :) Klem Gry

Anonym sa...

Så koselige bilder du vier oss.
En nydelig sjenk/skap du har!
klem fra Igi

Anonym sa...

Så koselig,lekkert skap.
Fine planter har du også.
Ha en fin dag.
Klem fra Mette.

SNILLPIKE♥ sa...

Skulle gjerne hatt et sånt nydelig skap i stuen min. Besteforeldrene mine hadde et likt, men det følger gården, og min onkel er den heldige eier nå.

Ønsker deg en strålende flott torsdag, klem.