Søk i denne bloggen

tirsdag 22. februar 2011

Inspirerende kjøkken.

Kjøkken til inspirasjon
Om du skal skifte hele kjøkkenet eller bare pusse opp kjøkkenet ditt så synes jeg disse bildene absolutt er en kilde til inspirasjon.
Hvor praktisk det er med åpne hyller kan jo diskuteres!
Det krever kanskje i så fall en ekstra runde med vaskekluten, noe ikke alle er like glad for.

Kombinasjonen stål og murvegg er etter min mening helt rå.
Og om du liker litt rustikke fliser så ta en titt på siden til
De designer fliser både for inne og utebruk
Bildene er fra klikk.no

Flisene på bildet er fra Arezia 

Igjen tusen, tusen takk for alle koselige kommentarer dere legger igjen her på bloggen!
Jeg skal ta turen innom dere.
I mellomtiden ønsker jeg dere en fortsatt fin uke!
Med klem fra




9 kommentarer:

Anonym sa...

Her var det mye inspirasjon å hente. Liker godt den grove stilen, men rengjøring er også med i vurderingen av nytt kjøkken så vil nok ha dører på skapene tror jeg.... Lekkert iallefall!!!
Ha en fin tirsdag!!
Nina.

Tove sa...

Mye lekkert. Passer fint da vi er midt i kjøkken planlegging om dagen.
Ønsker deg en fin dag
Klem Tove

gult hus i svingen sa...

gleder meg enda mer til å ta fatt på kjøkkenet vårt etter dette innlegget:)
Sååååå flotte kjøkken til inspirasjon:)

klem Trine:)

Anonym sa...

Takk for titten.
Masse flott. Skal igang med
kjøkkenoppussing her også
snart,herlig.
Ha en flott dag.
Klem.

Bettum Villa sa...

Nydelige bilder!! Absolutt mange kjøken i min stil her. Jeg er for den åpne løsningen og skulle gjerne hatt mer av den selv, men noen skap må man jo ha til ting som ikke er stilige ;) Resten kan jo få stå fremme (synes jeg).

Klem Madelén

Made by KKann sa...

Gurimalla så lekre bilder - et nydelig kjøkken - det eneste måtte være støvet og fettet som blir på alle tingene som står framme - SMIL!!

Ha en superduper tirsdag!

SmilKKann

Marthe sa...

Kjempefine bilder! Virkelig noe jeg skal se nærmere på når jeg får mitt eget hus! :-)) Håper du får en fin dag!

Beate sa...

Hei:) Koselige kjøkken:)

Takk for hilsen hos meg:)

Beate

Maliva`s verden sa...

Wow...så masse lekre kjøkkenløsninger...får aldri nok jeg;o)
Skal si du er litt av en kunstner du. Lykke til med salget hos Epla. Klem fra meg