Søk i denne bloggen

lørdag 30. april 2011

Endelig lørdag!

Endelig lørdag! 
Jeg har så mange ideer om hva jeg skal gjøre denne lørdag.

Midt på stuegulvet står en stor kasse som jeg har hentet inn fra bua.
Jeg har lenge hatt planer om å lage meg mitt egendesignede stuebord, men ting tar tid.
Hjul og bordplanker er kjøpt inn og maling har jeg i mange farger.

Bake kake har jeg også tenkt å gjøre, for forrige helgs kake ble en stor fiasko, jeg skulle lage marengs og brukte fruktsukker, gjør ikke det!
 Det ble iallefall ikke den kaken det skulle bli.
Og så har jeg fått en gammel retro stol jeg har tenkt å pusse opp, gleder meg allerede, tror det dukker opp mange ideer underveis.
Og helt klart, både før og etter bilder kommer.  

Så ønsker jeg dere alle en herlig helg, hva enn dere har tenkt å gjøre.
Med klem fra

5 kommentarer:

Tonemor sa...

Høres ut som en trivelig helg.
Masse ideer og kreativitet.
Kos deg.
Klem Tone

Sylvia sa...

Var det Pavlova du hadde bakt? Det er en slager hos meg, og den blir alltid spist opp!
Det er så koselig med kreativt rot. Det skal jeg gjøre senere i dag, når jeg er ferdig på jobb. Da blir jeg alene i huset, og kan rote så mye jeg vil, hi hi
Ha en flott helg!!

Janne i Fagerlia sa...

Lykke til med alle prosjektene. Kjenner meg såååå igjen i beskrivelsene dine. Har det nok akkurat som deg - tusen ting i hodet på en gang. Problemet er at man ikke har tusen armer.

Riktig god helg!

Tussi sa...

Det høres ut som du har litt av hvert å gjøre i helga - gleder meg til å se resultatet!
Selv har jeg sluttet å planlegge hva jeg må gjøre - det viser seg at jeg da får gjort mye mer...
Ha en fin lørdagskveld :)

Livets små øyeblikk sa...

Heia:)

Takk for fin hilsen inne hos meg. Jeg var så sikker på at jeg hadde lagt inn en kommentar hos deg sist jeg var på besøk her inne men ser at det hadde visst gått i glemmeboken;-)

Jeg har også planene klar for helgen. Etter flere travle uker skal jeg sette meg ut i sola med en kaffe og ei god bok og bare slappe av. Brygger på et par prosjekt jeg også, men det skal få vente til en annen gang:)

Ha en fin og produktiv lørdag, jeg titter innom igjen for her var det fint å være:)