Søk i denne bloggen

fredag 8. april 2011

Rene kinderegget..

Lampe, blomsterpotte eller kanskje champagnekjøler, valget er ditt!
Urtepotten som kan brukes både innendørs og utendørs, den er laget av plastikk og med innebygget lys.
Kanskje noe for hagen og eventuelt verandaen/balkongen nå som vi etterhvert kommer til å tilbringe mer og mer tid utendørs.
Lysende batteridrevne sittekrakker som kan flyttes rundt omkring.
Disse krakkene er sikkert noe som vil vekke oppmerksomhet i sommernatten.
Så kan man sette sammen flere til en har sin egen lysinnstalasjon.
 
Eller hva med disse herlige fargesprakende lampene!
De er lette å flytte rundt med 4m lang ledning og 5 watts sparepære
Lyst til å se flere stilige lamper, ta turen innom siden til bloomholland.nl

Så er det fredag igjen!
 Jeg er så heldig å ha fri og skal kose meg med kreativt arbeide hjemme.

Kanskje på tide å gjøre den grønne vår/sommer kjolen ferdig.
Den som har blitt liggende å vente til fordel for påskepynt.
Ellers er det nok å gjøre nå som Kong Vinter har sluppet taket og ingen snø sjuler det hele.

Håper dere alle får en herlig helg, kos dere hva enn dere skal gjøre!
Og sist , men ikke minst, velkommen til ny følger!
Klem fra

13 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

fin dag til å gjøre ferdig den grønne kjolen:) Herlig med vår og null snø eller is på plena og i naturen rundt oss:)
Herlige lysende gjenstander du viser:) De urtepottene kan jeg tenke meg å eie:)

Klem Trine:)

Misemor sa...

Heisann. Først vil jeg takke for hyggelig besøk på min blogg. =)
Bloggen din er virkelig fin, her finnes mye inspirasjon til både interiør og håndarbeid! =) Koselig å finne nye fine blogger. Legger meg til som følger jeg og da havner du i min bloggroll! =) Klem Misemor

Asbjørg sa...

Hei,og takk for besøk inne på min blogg!Koselig at jeg fant deg,du har en fin blogg som jeg gjerne følger videre!God helg!

Gry sa...

WOW, de var jo spenstige! Nydelig påskepynt du har laget under her!! Flink du ;) Herlig at påsken er like rundt hjørnet, da skal vi kose oss ;)) Nyt frihelgen kjære deg <3 Klemmer fra Gry

Skjerstad sa...

Herlige lys :)
Ønsker deg ei fin helg :)
Klem fra Janne

H. sa...

Takk for besøk på bloggen min og hyggelig hilsen, skal nå ta meg en liten "titt" hos deg ;)

God kreativ helg !

MonjaHelene sa...

Så knallfine lamper.Sånne kunne jeg godt ha likt å ha i hagen.Takk for tipset:)Så flink du er å tegne foressten.Flotte portretter.Ha en fin søndag:)
Hilsen Monja

Unknown sa...

Åhhh, dei likte eg skikkelig!
Så masse flott. Trur ikkje eg tør følge den linken ;o)

Så fin påskepynt du har laga og da!
Blir spennande å sjå ka kreativt du har funne på i helga og.

Skikkelig flott det nya profilbildet ditt forresten :o)

Ha ei kreativ og flotte nye veka.

KKvinneblogger sa...

Fantastisk lysende krukker!
Har tenkt på at jeg gjerne skulle hatt noen skikkelig digre krukker til hagen i år.

fryd&forandring sa...

ÅÅå, sånne potte skulle jeg gjerne hatt noen av!! Inmari fine!

Consept Constanse sa...

Åhhhh! Fine potter, synd de er så dyre, skulle gjerne hatt en tre fire stk i hagen selv :-)
Ha en fin uke.
Har du tenkt deg på glansdagen?
Vh Connie

SNILLPIKE♥ sa...

Så stilig og fargerikt. Kan finne på det meste med disse.

Ønsker deg en strålende tirsdag, klem.

Made by KKann sa...

God Påske!

KlemKKann