Søk i denne bloggen

søndag 20. januar 2013

Gamle syltetøyglass...

I dag har jeg sydd, faktisk hele dagen,
for å bli ferdig til messa.
Jeg er inne i en kreativ flyt og den ene ideen etter den andre dukker opp, men rekker ikke alle nå,
så det får bli til neste prosjekt.
Yngstemann har hatt kompisbesøk, og den glade duren fra kjellerstua har også gitt ekstra energi.
 I år har jeg bestemt meg for at alle gode hendelser og gleder skal skrives på små lapper og legges i mitt gamle syltetøy glass, når året er omme så skal jeg ta frem alle å lese hver eneste en av de.
Gamle syltetøyglass kan brukes til mye...

Ønsker deg en herlig søndag!
Glem ikke at mandag trekker jeg fem heldige vinnere som får billetter til G & I messa.

Klem fra meg


8 kommentarer:

Turid sa...

Ja, syltetøyglass kan absolutt brukes til så mangt ;) For en flott ide med de positiv-lappene! Jeg tror jammen jeg adopterer den, gitt ;)

H. sa...

Fine slike syltetlysglass, en morsom ide å skrive ned morsomme gode hendelser. Jeg bruker av og til bloggen til det, og når året er omme, og bok lages, er det skikkelig moro å lese/titte gjennom året som gikk, mye man glemmer underveis !

Ser du har lilla hjerter, leste i KK at lilla er spådd å bli årets farge - både klær og interiør - moro :)

Så idag skal jeg fortsett på min lilla fargede strikkeprosjekt, cardigan.

God søndag - håper du rekker å bli ferdig med ALT du må til messen.

Siljes kreative rom sa...

Så koselig måte å bruke norgesglasset! Eg bruker masse norgesglas, men dette var ein ny vri! Fint :-)
På bloggen min ligg det fleire lure idear til bruk av syltetøyglas :-)

Fin søndag!
Silje

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Det var en god ide ! God søndag !

Tonemor sa...

Så koselig og lurt.
Klem Tone

Lindas hobbyhjørne sa...

For en glimmeren ide :)
Har tatt en titt på de lekre kjolene dine... du er jo bare så flink !
Ha en forsatt fin søndag :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Flott idé!

Lukke til med messa!

Skulle gjerne tatt ein tur, men er litt langt unna..

Fin veke til deg :-)

Anonym sa...

Så super flott ide:)du er så flink,skal ikkje sy barnekjoler vel?hihi måtte spør om du har planer om det eller om du kun satser på kjoler til dame:)
Ønsker deg ei flott ny veke!
Klem fra Lillian