Søk i denne bloggen

fredag 18. januar 2013

Snart er det Gave og Interiørmessa 2013

Det nærmer seg Gave og Interiørmessa 2013,
allerede onsdag begynner jeg å rigge istand og torsdag braker det løs.
Det har vært mange sene kvelder og mange baller i lufta.
Det er utrolig mye jobb, men drivkraften er hele tiden gleden og energien jeg får av dette.
På veien har jeg møtt på så utrolig mange fine mennesker.

Takk til søteste Anne-Cathrine Nannestad Pettersen som har vært fotograf for flere av bildene,
b.la det jeg viser her.
Flotteste Marie har vært modell
Kjolen er en smakebit av hva jeg viser på messa.

Mandag er det trekning av billetter til G&I messa, så glem ikke å følge med,
kanskje nettopp du er en av de heldige.
Du har fremdeles mulighet til å være med i trekningen,
det eneste du trenger å gjøre er å trykke like på Fb-siden for kjolene
Det hadde vært så koselig å sagt hei til deg!

Ha en nydelig helg!
Klem fra Marianne


4 kommentarer:

H. sa...

Likte veldig godt blåfargene på denne kjolen :)

Tvi tvi og lykke til på messen, dette blir moro, så håper jeg vi får ett lite glimt derfra her på bloggen din...hint....hint

God helg ;)

Anonym sa...

Så spennende det blir:)det var knallfine bilder under her og bildet her og var flott,håper du får marnadsført kjolene så mange får augene opp for dei:)

Ei god helg til deg!
Klem fra Lillian

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Ja veldig fine kjoler . Jeg fant frem til deg via Britt på fb. Hun er i familie med deg og mn beste venninne. God helg !

Edny sine puslerier sa...

Spennende med messe! Det går nok bra, og du har så mye fint;)