Søk i denne bloggen

søndag 15. juli 2012

Det å våge å bruke farger.

Er vi redde for å bruke farger, for å synes!
Sittende på kafeen med en kopp kaffe, mens jeg lar blikket feste seg ved de mange som 
går forbi.
Alle de sorte, brune og mørkeblå, og noen få rød inne imellom.
Jeg tror vi trenger mer farger, for farger gir energi.

Det er lenge siden jeg har vist dere noen av kjolene jeg designer.
Jeg ønsker å skape glede ved nettopp å lage fargerike glade kjoler.
 Inspirasjon henter jeg fra fargene i naturen.

Så  kan du velge akkurat den fargen som er riktig for deg.

 For de av dere som har lyst til å se de siste kjolene jeg har laget,
velkommen tilbake for en titt!

En fortsatt flott helg!
Klem


10 kommentarer:

H. sa...

Interessant tema du tar opp der, ja, jeg tror vi er litt redde for å bruke for mye farger...

Ser bare på meg selv, alle sier jeg burde bruke rødt, men de gangene jeg prøver en kjole i rødt - føler jeg at jeg lyser opp lang vei (og det trives jeg vel ikke helt med), og kjolen i rødt blir ikke med meg hjem.....men, man burde nok prøvd seg mer med farger !!

Kanskje jeg skal gå til innkjøp av en rød topp, å begynne der..liksom...?

God søndag, og ja, jeg vil gjerne se mere av hva du har kreert i det siste !

Edny sine puslerier sa...

Enig med deg! Vi burde absolutt bruke mer farger. Tror det ville ha gjort oss gladere;) Og jeg vil veldig gjerne se kjolene, ja;)

Anonym sa...

Hei. Jepp, farger er farlige. Men du verden så spennende. hilsen Byfrua

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Kanskje man må ha litt selvtillit for å bruke masse farger, hvis man ikke vil "gjemme seg i mengden"? Eller kanskje det er sån at selvtilliten blomstrer med farger?
Uansett; litt farger er bare fint ♥

Tovepia sa...

Jeg liker farger, de gir energi som du sier...men enkelte farger trenger jeg selv energi for å bære:))
Gleder meg til å se hva du har designet!

p.s. du har ordbekreftelsen på, er det bevisst?..den er vanskelig;))

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Heisann:)
Tusen takk for koseleg kommentar!
Og so artig med nytt bekjentskap!
Gleder meg til å følge denne fargerike og inspirerande bloggen din vidare...

Ønsker deg ei fin,komande veke♥

Klem frå Mette.

Unknown sa...

Her er det hvertfall mange fine farger:-) Likte kombinasjonen av lilla og orange. Jeg liker også sterke farger, men trenger rolige farger som bakgrunn slik at de sterke fargene kommer bedre fram uten å måtte rope om kapp med andre sterke farger:-) Farger gir energi, og de kan gi ro. Jeg trenger begge deler;) Sommerklem:)

Tino sa...

Vi trenger litt farger i hverdagen. Jeg er ikke så glad i farger i interiøret, så bruker heller litt farger på klærne. Er spent på å se kjolene dine.
Ønsker deg en fortsatt fin sommer.
Klem T

Hjem & Glede sa...

Hei hei.
Tusen takk for så koselige kommentarer hos meg,ble glad!
Så herlige farger hos deg da!
Og ja,du har nok rett....jeg er også litt redd for å bruke farger på meg selv,men syns at "alle "andre er så fin med det!
Bare å prøve seg frem tror jeg...
Ha en fargerik aften!

Smil og klem
Camilla:)

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Hei på deg!
Jeg tror nok også at vi er litt redde for å bruke farger...kanskje litt redde for stikke oss frem og synes for mye...
Men for en glede fargene gir, en kan jo ikke unngå å bli glad av sterke og klare farger:))
Og her hos deg er det flotte og glade farger til inspirasjon!

Ønsker deg en flott og fargerik ny uke!