Søk i denne bloggen

lørdag 21. juli 2012

Walk a mile in my shoes...

Fra Brandos i posten til meg.
Like fine i virkeligheten som på bildet.
Godt å slippe og løpe ut og inn av butikkene for å finne de skoene som passer
akkurat for meg.
Bra service, hurtig levering.

Men jeg tenker også at,

Bruker vi så mye tid på nettet at vi rett og slett blir usosiale,
mens vi samtidig mister den nære kontakten med andre mennesker.
Nettet har helt klart sine store fordeler, men også bakdeler.
r

Ønsker dere alle en deilig helg!
Klem fra



8 kommentarer:

Tovepia sa...

Disse vet jeg er gode, for min datter er slike og har levd i dem;) Brandos er god å ha, god service og godt utvalg.
Ha ei god helg, klem;)

Refleksjon på livsvegen sa...

Så fine!

Vi må leve i det virklege livet også :-)

klem

Ellen sa...

Av deilige sko! Jeg har nettopp debutert som Brandosshopper selv med disse hvite og blå. De viste seg å være like høye som beskriver og jeg føler at jeg står på en stige når jeg har de på.....
Kult å ha tilgangpå sko på nett kjenner jeg!
http://ellensoase.blogspot.no/2012/05/sukk-sweedish-hasbeens.html
Så koselig at du var innom bloggen min!
God aften fra Ellen

Hasigamas mamma sa...

Så kule sko, og fint bilde :-)
Jeg shopper fortsatt mest "live", jeg...litt gammeldags jeg :-)
Takk for hyggelig hilsen!
Ha ei fin helg!
Klem
Lise

H. sa...

Fine sko, og flott farge !

Sko MÅ jeg prøve før de kan kjøpes, så må innrømme sko har jeg aldri turt å bestille på nett. Er også den typen som liker å kjenne på skoen, titte og ta på den - før den skal bli min !

Dog, bøker bestiller jeg gjerne på nett, og av til og småtteri av interiør.

Ja, tenk....vi er innom "nettet" gjerne hver dag.........

God søndag ønskes deg - håper været er bra og du koser deg :)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Så fine sko. Og Brandos er geniale, men du har så rett, vi mister en del her vi sitter ved tastatur og nettbrett. Lurer på hva det neste blir??

fru. Lærum sa...

disse var noe av de kuleste jeg har sett....så også veldig gode ut :-)
skal sjekke ut den siden ...takk!

klem tone

JEG og libellen. sa...

De skoene der var bare rå. Herlig kjoler som du lager. Liker det som ikke alle har. Og ja, fargene i naturen er bare vakre.

God helg til deg.
Kristin