Søk i denne bloggen

onsdag 20. februar 2013

Eventer, påfyll, ny energi og vakre kjoler....

Jeg liker å tenke på at det nærmer seg vår, og det er fint å se på herlige bilder av markblomster i en vase.
I dag er en slik dag som får meg til å føle at våren snart er her, sol, fuglekvitter og glade barnestemmer.
Jeg får ekstra energi på slike dager,
gjør du?

Og
jeg har hele tiden mål og ideer jeg jobber mot.
Jeg planlegger en reise, oppdatering av web-siden min, nye kjoleideer,
og jeg har to, gleder meg vilt til eventer.
Den ene hos Faytastic i Sandvika og så SDD live...wow jeg kan nesten ikke vente!!
For slik er det, det er viktig å fylle på og hente ny energi om jeg selv skal kunne både gi og skape nye gledesfyllte vakre kjoler
Hvordan er det med deg, har du noen planer og ideer du skal gjennomføre før våren er her,
og hva gjør du for å hente ny energi?

Klem til deg fra

1 kommentar:

BrittB sa...

Det er nok enda en stund til våren er her hos oss langt i nord, men slike vårtegn du beskriver gir helt klart glede og energi!
Ellers synes jeg det er flott å hente påfyll og energi ute i naturen.
Det er i grunnen mange steder å hente / finne påfyll og energi, alt etter behov og - alt til sin tid!
Ha ei fortsatt fin uke! :-)