Søk i denne bloggen

torsdag 7. februar 2013

FARGER

I dag visste jeg ikke helt hva jeg skulle skrive om, helt til jeg så innlegget til Tove Steinbo
Det måtte bli om farger!
Herlige gladfarger, med akkurat den rette nyansen til deg, og som går enten mot det gule eller det blå,
avhengig av hud fargen din.

Her viser jeg to fargerike kjoler, den ene med håndbrodert skrift.
" Life is a beautiful struggle"
For å ta en titt på flere kjoler, besøk siden min på Fb
Og husk om du trykker like, så kan få gleden av å følge med på flere fargeglade nyheter.

Ønsker deg  herlige dager!

Klem fra


6 kommentarer:

Anonym sa...

Farger er viktig og noko me trenger å omgi oss med:)har farger eg og men ikkje så masse!
Fine kjolene dine!
Fine kveld til deg!
Klem fra Lillian

Refleksjon på livsvegen sa...

Vi treng virkeleg fargar no!

Nydeleg :-)

BrittB sa...

Fine og fargerike kjoler du har laget, likte spesielt godt den grønne! :-)

Martilie sa...

ÅÅÅ så flott!! Kjempefine kjoler - nå skal jeg sjekke ut kjoldene nærmere :)

Fiiin kveld og snart helg fra Tove

Tove Steinbo sa...

Så flott at jeg inspirerte deg!
Vi er jo begge fargeglade personer, og at jeg fikk en slik hyggelig omtale i VG i går var kjempegøy. Da blir fler oppmerksomme på fargenes betydning, og det er viktig!

Hvordan gikk det på messa? Det er jeg spent på. Du kan jo sende meg en e-post eller slå på tråden hvis du har lyst.
Nå fikk du vist deg frem, det er viktig. Men alt tar tid!
Med fargeglade hilsener fra Tove

H. sa...

Fine kjoler og fine farger !

Morsom den teksten du har brodert bak på den ene :) Me like

Ja, farger har noe oppkvikkende over seg ... vi burde alle blitt flinkere til å bruke mere farger, på oss selv.