Søk i denne bloggen

lørdag 7. august 2010

Et gammelt symaskinbord kan brukes til så mangt

Den gamle kofferten min har fått nytt liv.
For i det jeg måtte flytte på møblene i stua så oppdaget jeg hvor utrolig mange cd jeg har greid å skaffe meg. Rart med ting som står på samme plassen hele tiden, man "ser" de ikke lenger.
Mitt gamle pene Singer sybord druknet i cd`er.
Da er det bra med disse kreative ideene som stadig dukker opp.
Nå har den gamle røde kofferten min blitt hjem for alle cd`en mine, sybordet er ryddet slik at det kan skinne i all sin gamle prakt, og jeg er mer en fornøyd med min nye idè.
Dessuten er det gjenbruk på sitt beste.



Har fyllt et gammelt stettfat med litt vann og stemorsblomster

16 kommentarer:

Anonym sa...

Det ble kjempe fint!
En god ide.
Kos dge i kveld.
Klem Igi

Anonym sa...

Så fint det ble, lekkert.
Takk for koselig hilsen hos meg.
Synes du har en nydelig blogg og har lagt meg som følger.
Ønsker deg en fortsatt fin lørdagskveld.
Klem fra Mio

lisje astrid's husblogg sa...

VAKKERT!
Rett og slett...

Tusen takk for slike fine ord frå gode deg♥

God helg vidare ønskast med klem frå lisje meg♥

Marie sa...

Ein så fin koffert er verkeleg verd ein heidersplass i stova, kjempefin løysing :)

Takk for at du kikka innom hos meg :)

HBJ sa...

Så fint du har laga til! Takk for triveleg melding. No dreg me på moltetur i eit nydeleg augustver. NYT dagen der du er! :o)

Shannon Fricke sa...

lovely photos.

Muffin sa...

Hei Mimmi-Leone, så fin blogg du har, jeg kommer nok tilbake! Nydelig symskinbord, og du er flink til å pynte!

Kardemomme sa...

God morgen :))Ja det er faktisk morgen her hos oss :)Vi snur døgnet helt i disse ferietider, men i morgen er det striskjorta og havrelefsa igjen så da må jeg opp grytidlig igjen. Huff, så fort sommeren går..Så MORO at du har funnet en spennende jobb du har lyst på!! Jeg krysser alt jeg har av armer og bein for at jobben skal bli din!! Koselig sybord du har! Som du sier er det bare fantasien som setter grenser for hva man kan bruke et sånt møbel til..Ha en fin søndag og så snakkes vi snart! Klem fra Benedicte :)))

Hjertedamas blogg sa...

Nydelig koffert og flott bord! Har du fjernet symaskinene, eller ligger den under bordplata? Jeg har en Husqvarna, og lurer på om jeg skal fjerne symaskina, for og kunne bruke bordet som bord:DDDD Klemz Hjertedama/ Grethe

Unknown sa...

Det blei jammen fint!!! Litt misunnelig på den skjønne kofferten ;o)

Og tusner på takk for hilsner på bloggen min når eg har vært på tur!! Det e jo sååå koselig og eg blir rett og slett glad :o)

Håpe resten av helga di blir fin!

Franske drømmer sa...

Hei, kjære Mimmi- Leone!
Tusen hjertelig takk for kjempehyggelig hilsen hos meg! :-)
Nydelig blogg du har!! Alltid moro å oppdage nye bloggere ;)
Ønsker deg en strålende søndag!
Klem fra Trine

Crinoline sa...

Dette var en veldig god ide.Den gamle kofferten er flott og passet veldig godt på symaskinbordet.

liven sa...

Så fint da!!!
Det er så koselig med disse sybordene :o)
Skal en tur på biblioteket i morgen og spørre etter "Saras nøkkel"
Og har du lest bøkene til Cecilia Samartin??? Drømmehjerte er den ene....og de to andre er like gode!
anbefales på det varmeste :o)

ha en fin kveld !!

Gry sa...

Et slikt symaskinbord og gammel symaskin har vi også, de er så fiiine ;) Stilige kofferter også da! Ønsker deg en riktig fin ny uke, og takk for koselige ord hos meg! Setter stor pris på det <3 Klem fra Gry

Violetta sa...

Nææ, så flott koffert! Minner om den jeg hadde dukkeklær i, en gang for leeenge siden. Nydelig symaskinbord også! Heldige du som har plass til slike ting, det er jo så lekkert! :)

Takk for hyggelig kommentar også!

Chic - Romantique sa...

Det var et nydelig bord, en sann skatt :)

Ønsker deg en flott uke :)