Søk i denne bloggen

onsdag 13. mars 2013

Den nye trenden heter charter chic

Den nye trenden heter charter chic.

Det handler om optimisme og ja til livet.
Den er en hyllest til 60-tallet og starten på charterturismen.
Den nye trenden preges av rero og fargesterk design.
Sterkt mønster og fargebruk, og av syntetiske materialer som 
plast, nylon og glass.

Den nye trenden ble presentert på årets Gave og Interiørmessa
av den danske Pej Gruppen
De har tro på at retro stilen fremdeles vl prege 2013.

Selv er jeg glad i farger, og ønsker den nye stilen velkommen!

Foto: Jotex

En fargeglad dag til deg!
Med klem fra

3 kommentarer:

H. sa...

Fine, glade, sommer farger !

Alltid noe nytt på interiørfronten.

Skal male om en spisestue (på Villa'n vår i Italia) sist malte jeg den hvit, og det ble bare ikke riktig, da rommet har 4,5 meter under taket, ble det rett og slett "for kaldt", samt jeg merker jeg er litt mettet på at alt skal være hvitt.... så nå er det å finne en ny farge, men merker jeg tør ikke være altfor modig, ser det ligger an til sånn litt franskgrå, ispedd litt duegråblått....tro om jeg finner en slik farge her i Italia...?

God fargeglad dag ønskes deg, Marianne, for alltid fine farge innlegg :)

KKvinneblogger sa...

Deilig at fargene er tilbake! :)

Elisabeth sa...

Til å bli godt humør av.