Søk i denne bloggen

torsdag 28. mars 2013

Tips til dekking av påskebord

 Det er morsomt å dekke koselige bord om det så er til påske, jul, bursdager eller annet.
Her har jeg dekket et bord til to.
Duken er sydd av et gult restestoff.
Helt enkle hvite tallerkener funnet på loppis
i kombinasjon med turkis
Heklede blomster i mange farger som jeg har spredd ut over bordet,
og gamle flasker med en enkel blomst i hver.
Her har jeg brukt en liten vinflaske, en colaflaske og en flaske funnet på loppemarked.
Karaffelen er fra Ikea.
Og husk, du kan godt dekke et pent bord uten at det trenger å koste all verden.
Bruk fantasien og det du har av gammelt og nytt.

SÅ ØNSKER JEG DEG EN HERLIG PÅSKEHELG!
Med klem fra

6 kommentarer:

Elisabeth sa...

Kreativt.
Vil stjele ideen fra deg når jeg dekker påskebordet her hjemme i morra. Gul duk og gule små Forsythiakvister. Har en stor bukett, som jeg vil dele opp i mindre.

God glad påske!

Black Feathers sa...

Heisann du.
Så koselig og fargerikt bord du har dettet. Kjempefin ide med de søte blomstene. Det er sant som du sier, å dekke et flott bord trenger ikke alltid koste masse. Jeg har i det siste satt mer pris på å prøve å dekke på et koselig bord.

Ønsker deg en strålende påske.
Klem Eline. ;)

H. sa...

Dette var jo nesten ett vår-bord, med de fine fargene du her har valgt.

Super søte alle de heklede blomstene.

Goood påskehelg til deg og dine :)

Black Feathers sa...

Heisann. Jeg titter raskt innom for å ønske deg en riktig fin påskeaften. Jeg var innom å likte siden din på Facebook. :)

Ha en flott kveld. :)
Klem Eline.

Babzy.B sa...

very good idea :)

Anonym sa...

Kreativ blogg, vakre kjoler, nydelige farger, kloke små tekster og så ragdollen i gyngestolen...
- Jeg blir rett og slett GLAD ! :)
TAKK fiine Mimmi Leone!
<3 klem Connie