Søk i denne bloggen

onsdag 6. mars 2013

Hvordan den rød fargen påvirker deg...

 Vet du hvordan den røde fargen påvirker deg?

Rødt øker energien din, så om du trenger ekstra energi er rødt en fin farge å bruke.
Det er en farge som symboliserer lidenskap, liv og erotikk,og gjør at du synes.
Den står også for handling, kraft og mot.
Rødt sies også å øke både blodtrykk og åndedrett.
Du bruker kanskje ikke denne fargen på vinterstid, ennå det er nettopp da du kunne trenge å omgi deg med mer farger.
Alle vil kunne kle den røde fargen, det gjelder bare å finne rette nyanse og den som går enten mot det blå eller det gule, avhengig av hudfargen din.

Kjolen jeg har designet har navnet: valmue
Du finner den på:

Tusen, tusen takk fordi du legger igjen herlige, koselige kommentarer!
Skal ta turen innom deg for å takke.

Ønsker deg en nydelig dag!
Klem fra

6 kommentarer:

Winkel's Crazy Ideas sa...

Nydelig kjole! Elsker farger og bruker dem året rundt.Rødt er jeg veldig glad i, og bruker det ofte i kombinasjon med andre farger, særlig lilla gult og blått i komb. med rødt gjør meg glad. Pam :-)

Kjersti sa...

For en fin påminnelse om hvordan farger påvirker oss. Og hvilken nydelig kjole! Den hadde jeg likt å kle på meg! Ha en fin dag :)

BrittB sa...

Nydelig kjole i flotte farger! :-)
Fint innlegg om hvordan fargen rød kan påvirke oss.
Ha en fin-fin dag! :-)

Smått og Stort sa...

Kjolen din var nydelig!! Ja rødt liker jeg å omgi meg med, men jeg er nok ikke så flink å ha den på meg... Men av og til så MÅ jeg bare omgi meg med rødt, oransje, lilla- kjenner at jeg får litt mer energi av det :)

H. sa...

Morsomt å lese om farge-info'n du gir oss, me like :))

Dessverre, må jeg innrømme...har ikke noe rødt i skapet mitt, kun rød negl lakk......men, har mye lilla, da.....

Fin kjole, som alltid, dette har virkelig blitt "din signatur" !

Elisabeth sa...

Så fresht. Elsker valmuerødt. Morsomt med de strikkede armene. Kreativt!