Søk i denne bloggen

tirsdag 16. november 2010

Vakkert til jul.

Bildet er fra Sofies Villa

Det er vakkert med zink til jul.

Og både i nettbutikker og andre butikker er det lett å finne produkter av zink.
I går kveld tok jeg en liten runde rundt i de mange forskjellige nettbutikkene.
Jeg endte til slutt opp hos Sofies Villa

Her har jeg satt sammen en collage med noen av de produktene jeg fant.
For det var så utrolig mye fint, og slettes ikke lett å velge....
hvilke ting jeg skulle vise dere.
Håper iallfall at dette er en kilde til inspirasjon!


Og i morgen tror jeg nok jeg skal ta en tur ut i hagen og samle sammen resten av nypene og bærene fra hekkeplantene.
Legge de i former med vann ,og så fryse de ned for å bruke til pynt i jula.
Jeg fikk iallfall inspirasjon etter min lille rundtur på nettet!
Ønsker dere en flott dag!
Klem fra

12 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

nydelige bilder av julezink og julebær:) Nedfrysing har jeg ikke tenkt på, Takk for tipset:)

Tirsdagsklem fra Trine:)

Anita fra hjerterommet sa...

åå så mye lekkert i zink:)) Det siste bildet av nypene var utrolig fint os stemningsfullt:))

Ha en flott dag, jeg skal sove etter nattevakt;)

Anonym sa...

Hei.Så mye fint.Ja det er mye vakker pynt til jul.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

Unknown sa...

Hei og hopp så mye lekkert!!♥
Zink er bare sååå lekkert!! ;))
Jeg går aldri lei! Nyyyt dagen og takk for hilsen!♥
Klemmer sendes fra meg, Anki

Anonym sa...

Lekkert med zink. Alltid koselig
å være på besøk hos deg. :)
Klem fra Mette.

Hannes favoritter sa...

Det er nydelig med zink! Et herlig inspirerende innlegg!!!

Ha en fin dag!

Klem fra Hanne

Trine sa...

Kjempefint med zink ja.
Engelen var nydelig.
Ha en fin dag:)

Anonym sa...

Absolutt inspirerende! Zink er kjempe fint!
klem Igi

Kristin Kreativius sa...

Hei:) Tusen takk for fine ord på bloggen min:) Blir så glad:) Her var det jammen meg mye nydelig å hvile øynene på! Den lampa et stykke nedi her var jo bare så tøff!!! nyper og bær i is høres vakkert ut! Håper vi får se noen bilder av det etterhvert:)

Ha en fin kveld!

TUSEN VASER sa...

Härligt pynt till jul, inspirerande att läsa din blogg!

Muffin sa...

Hei Mimmi-Leone, dette var nydelig, likte engelen aller best, den var så munter og fin.

Konemor - Maria sa...

Så nydelige ting, tusen takk for at du inspirerer! Sofies Villa har mye vakkert!

Ha en flott dag!

Klem fra Maria!