Søk i denne bloggen

fredag 7. desember 2012

Et hus fullt av muligheter...

Jeg har vært på Peca Kucha night...
i et hus fullt av muligheter,
DogA
Snakk om inspirasjon og ekstra energi,
akkurat hva jeg trenger nå som kulda biter og stikker i både tær
 og fingre, og farger kinnene røde.

Det var 14 stk som holdt et innlegg på rundt ti minutter hver, om alt fra kunst, arkitektur, the women peace ride og menneskelig relasjoner.

Trenger vi ikke alle påfyll og ekstra boost, jeg er iallfall avhengig av det.
Skal jeg kunne skape må jeg ha ekstra påfyll fra tid til annen.
Må ikke du også?

Helg igjen...wow!
Keep on smiling.
Klem fra



5 kommentarer:

Black Feathers sa...

Åh det hørtes utrolig spennende ut. Visst er det kaldt og ordentlig vinter, så inspirasjon og påfyll høres bra ut.

Ha en fin fredag.
Klem Eline. :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Inspirasjon og påfyll er godt for alle :-)

Fortsatt fin Advents tid!

BrittB sa...

Så flott, sikkert mye fint å se og høre der! Det høres ut for at du har fått påfyll av inspirasjon og ideer! Ha ei fortsatt fin adventshelg! :-)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Spennende. Jeg var på julemarkedet der i dag, artig det også.

H. sa...

Jo, jeg er helt enig, tror vi (særlig vinterstid) kan trenge litt ny "input" !

Dette hørtes veldig moro ut, og litt blanding er ikke dumt å få med seg.

Ja, ennå en ny helg, og deilig det - vurderer en jakke jeg skal strikke, og mitt lille mål i helgen er å finne ut av alle fargene den skal strikke i - den har masse mønster, og jeg vil ha mitt valg av farger.....ikke den som oppskriften foreslår...hehe

GOD HELG !