Søk i denne bloggen

torsdag 27. desember 2012

Fremdeles julefeiring...

Jeg har hatt en koselig julefeiring med familien.
Det er når roen har senket seg og vi sitter samlet ved et dekket bord, jeg forstår hvorfor jeg samler alle.
Det er så utrolig koselig, det å se voksne barn med og uten kjæreste, min gamle far, søsken,
tente lys og god mat, og ikke minst selve samværet med alle.

Jeg har hentet juletre fra egen hage og pyntet det med barkehjerter.
Noe å tenke på til neste år kanskje!
Noe som ikke alle andre har og ikke minst gjenbruk.
Jeg har fjernet barken forsiktig av vedkubbene, brukt peppekakeformer og sølvtrå som jeg har limt på.

Det nærmer seg Gave og Interiørmessa på Lillestrøm.
Jeg har bare saknet farten litt, akkurat nå mellom jul og nyttår.
Kommer til å vise flere kjoler her...
Og lodde ut billetter for de som har lyst til å ta turen dit.
Det er en lukket fagmessa, så pass på å være med på loddtrekningen som kommer på nyåret !

Ta vare på hverandre.
Klem fra meg



11 kommentarer:

Anonym sa...

Hei og ei riktig god jul til deg:)
Så utrulig fint å lage slik med bark,ein super ide eg må huske til neste år,billig og flott det liker me så klart:)
Høyres ut som du har hatt fine dager sammen med familien din og det er jo godt å kose seg i denne tida med alt som høyrer med:)

Ønsker deg ei fin romjul!
Klem fra Lillian

Sonja frå Sunnfjord sa...

Fin, heimelaga pynt! Den lilla lampen i bakgrunnen der såg veldig fin ut:)
Fortsatt God Jul!

Tove Steinbo sa...

Takk for hyggelig kommentar på min blogg. Jeg skal svare deg der også.

Nydelig pyntet tre, og en kjempegod idè med den julepynten. Den skal jeg ta med meg videre.

Fint at du puster ut og henter ny energi i julen, før det braker løs. Det må til.
Lykke til med messa!
Nyt den fine solskinnsdagen!
Klem fra Tove

Edny sine puslerier sa...

Så fint det er med pynt fra naturen;) Fortsatt god jul, og lykke til på messen!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så mysigt det ser ut med gungstolen, och jättefina barkhängen i granen.
Kramar
AnnaMaria

Malys krok sa...

Så godt du skriver og så fint du sier det, både her og i innlegget under! Blir helt rørt jeg! Dette er også mine tanker og ønsker! Koselig har dere hatt det! Og fint har du pyntet! Takk for hilsen! -Margit-

Hilsen Bodil F.T. sa...

Hei! Takk for kommentar, tror ikke jeg harvært på bloggen din før. Veldig kjekt å oppdage nye inspirerende blogger! God jul!

Frieblonder sa...

Takk for koselig hilsen inne hos meg - så fant jeg jo deg også:) Så stilig det ble med barkehjerter og stjerner!! Det må jeg huske til neste år:)

BrittB sa...

Så stilig julepynt du har laga! Ja, det er godt å samle familien til jul- det gir energi, glede og påfyll! Ha ei fortsatt fin romjul! :-)

Sologbolig sa...

For en flott juletrepynt !!!
Kos deg videre i jula. Juleklem !

Anette Willemine sa...

Så koselig et julehus du har!

Ønsker deg og dine fortsatt fine romjulsdager og et godt nytt år!

Klem,
AW