Søk i denne bloggen

søndag 30. desember 2012

Magiske dager...

Jeg har hatt noen late , men deilige magiske dager.
Det er himmelsk med slike pusterom imellom.
Hvor alt går litt i slow motion.
 
Jeg gleder meg til 2013
til magiske øyeblikk og spennende dager.
Jeg gleder meg til å være med på Gave og Interiørmessa på Lillestrøm
og til å være med på SDD Live med Gry Sinding
Og mange av de andre øyeblikkene som ligger der uåpnet foran meg.
 
Hva gleder du deg til?

I believe that laughing
is the best calorie burner.
I believe in kissing.
I believe in being strong
when everything seems to be going wrong.
I believe that happy girls
are the prettiest girls
I believe that tomorrow is another day.
And I believe in miracles.

Ønsker deg magiske dager
Klem fra




9 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Så godt!
Ein treng slike dagar før kvardagen bankar på døra igjen :-)
Godt Nytt år@-}--

Anonym sa...

Så godt med slike dager nå og ser ut som du har masse å gle deg til i året som kommer:))herlig å ha noko å sjå fram til!
Ønsker deg et godt nytt år!
Klem fra Lillian

Fra det lille røde huset.. sa...

Det er alltid så hyggelig å titte inn til deg, alltid noe fint og godt å se på!
Jeg vil takke for i år, og for kommentarene du har gitt meg, - og ønske deg og dine et fredfylt og godt nytt år!

Klem Inger Grethe

Dronninghuset sa...

HEI,
ville bare takke for koselige spor inne hos meg og ønske deg all mulig lykke og alt godt for 2013 ,-)
MÅ DITT HJERTES LENGSLER BLI OPPFYLT.

beste hilsen TOVE

BrittB sa...

Så deilig at du nyter rolige dager! Spennende ting å glede seg til i det nye året som kommer! Ønsker deg et godt og fredfylt nytt år! :-)

Tove Steinbo sa...

Nydelig avslutning på året - vakre bilder, vakkert dikt og kloke ord!

Jeg ølnsker deg suksess og alt godt i 2013!
Med fargesprakende hilsener fra Tove

Black Feathers sa...

Hei, hei.

Jeg svinger innom med ønske om et riktig godt nytt år. Takk for det gamle så sees vi til neste år.
Klem Eline. ;)

Hjem & Glede sa...

Hei hei...
Riktig godt nytt år ønskes deg!

Klem fra Camilla.

H. sa...

Herlig sagt: Magiske dager :o)

Nydelig dekket bord !

Ja, ett nytt år er alltid like spennende syns jeg. Syns 2012 varhelt fantastisk morsomt, opplevd masse, tro hva venter meg i året som kommer?

Du har alt endel på "tapeten" - og det er virkelig spennende prosjekter. Lykke til med alle sammen og godt nytt kreativt år !