Søk i denne bloggen

tirsdag 18. desember 2012

" I believe anything is possible"

En liten smakebit på en ny kjole fra mimmi-leone

Jeg har tatt mange omveier for å gå mot det som er mitt mål, mange sideveier og avstikkere.
Den vage stemmen har vært der hele tiden, helt til den ble som et stormende brus, og jeg ikke kunne la være å lytte lenger.
Det stormende bruset er blitt til en lydhør stemme på hva det er jeg skal.
Jeg har store mål, små mål og delmål, og hele tiden noe å strekke meg mot.
For det er slik jeg føler jeg lever.
"I believe anything is possible"

Jeg forbreder meg til Gave og Interiørmessa 24-27 jan 2013
og til å feire jul sammen med mine kjære.

Ønsker deg en nydelig dag!
Klem fra


3 kommentarer:

Anonym sa...

Synest det er så flott,du er komt så langt og lager så flotte klær,du er flink:)
Ønsker deg fine førjulsdager:)
God klem fra Lillian

BrittB sa...

Det høres bra ut! Kjolen ser ut til å bli kjempefin! Nyt førjulsdager og julefeiring sammen med dine! :-)

H. sa...

Så herlig tekst ! Likte også veldig godt "printen" hvis jeg kan kalle det, for print? Ser ut som en vakker rose.

Merker meg at fargene dine er mørkere nå...pga vinteren? Fin, lun murdvarps brun dette her.

Tvi tvi - snart jul :o)

Kooos deg og lykke til videre !