Søk i denne bloggen

onsdag 12. desember 2012

Gave og Interiørmessa 2013

Det er faktisk sant, jeg skal være med på Gave og Interiørmessa  27-24 januar!
Det er så herlig å ha et mål og jobbe i mot, selv om det er mange ting som skal på plass, og jeg av og til lurer på hvordan jeg skal rekke det hele...
Ja, så gir det ekstra energi, det kan jeg love.
Når jeg ser mitt eget logo sammen med alle de andre flotte logoene
som skal inn i messekatalogen, så blir jeg stolt og glad.
Jeg har tro på at alle og en hver av oss har noe vi brenner for, for noen dypt der inne et sted, og for andre mer synbart.
Følger du drømmene dine
eller lar du hverdagsmaset legge seg som en tåkesky og gjemme det bort ?

Ønsker deg en herlig adventstid, tenn stearinlysene, nyt øyeblikkene og ikke stress.

Klem fra


5 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Så kjekt!
Lukke til :-)

Adventsklem

Anonym sa...

Så utruligt flott,er jo ein stor ære å få være med på sånt:)du er kjempeflinke!!godt skrevet det om å kanskje tenke over livet sitt litt,har ein noken drømmer ein vil følge å kanskje gjere noko med det.
Fin kveld til deg!
Klem fra lillian

H. sa...

Sååå moro dette blir for deg :)
Spennende tider og starten på ett nytt, og helt klart - kreativt år!

Følge drømmen sin...tja, vi lever "vår drøm" - litt, med tanke på å ha flyttet mye av året til Italia, så skal ikke klage :)

Lykke til !

pipigron sa...

Utrolig flott å lese at kreativiteten blomstrer og virkelig spennende og ikke minst inspirerende å følge bloggen din! Det er lett å "gå seg bort" i hverdagens kjas og mas, så en liten påminnelse er absolutt på sin plass, tusen takk!

mimmi-leone sa...

Kjæte pipigron!
Tusen takk for koselig kommentar!
Setter så pris på det.
Og håper du tar turen innom igjen.
Smil til deg.