Søk i denne bloggen

søndag 26. august 2012

Gave & Interiørmessen 2012

Jeg har kommet hjem fra Gave & Interiørmessa på Lillestrøm full 
av nye inntrykk og fornyet energi.
Å være på messa er som å havne inn i en annen verden.
En verden full av energi og inspirasjon.
Bare det å sette seg ned og betrakte menneskene som beveger seg frem og tilbake
gir et vell av synsinntrykk i form av farger og trender.
For ikke å snakke om alle stands jeg har vært innom.

Jeg har snakket med en rekke hyggelige mennesker, delt ut visittkort og snakket kjoler.
Jeg har med en pose hjem full av flotte kataloger med inspirasjon.
Og et av mine
mål er å selv stille ut mine egne kjoler der.

Ønsker alle en herlig søndag!
Klem fra


10 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Så kjekt det må vere å kome dit!!

God søndag :-)

Anonym sa...

Hei skjønne deg:)
Det må være ein opplevelse å være der,så masse flott å sjå og legge merke til og oppleve:)
Kos deg med all inspirasjonen du har med heim!
Fin søndag til deg!
Klem fra Lillian

BrittB sa...

Det høres ut for at du har en flott inspirasjonskilde i interiørmesser, så bra!
Ha en fin-fin søndag! :-)

Smått og Stort sa...

Å det hørtes kjekt ut ja! Sikkert mye lekkert å se på og få inspirasjon fra! Er det åpent for alle eller må man ha invitasjon...?

Anonym sa...

Med de flotte kjolene du lager når du nok målet ditt! lene

Livy sa...

Heisann!
Det høres ut som en fin dag! Kunne godt tenkt meg å vært der selv☺

Ønsker deg en fin start på uken som ligger forann! Klem fra livy

Black Feathers sa...

Så heldig du er som har fått vært på messa. Jeg har så lyst men jeg får visst satse på neste år.
Kanskje jeg da kan komme dit å se kjolene dine i virkeligheten? Det hadde jo vært gøy.

Ha en strålende mandag.
Hilsen Eline :)

KKvinneblogger sa...

Flere skriver om den messa.
Skulle gjerne vært der!
I dag har jeg et innlegg om kryssende sanseopplevelser (synestesi). Mange kreative mennesker har det. Har du?

Anonym sa...

Det er et fint mål du sikkert kommer til å nå. Ha en flott dag :)

Beate

H. sa...

Kan bare tenke meg deg er inspirerende å gå rundt på messen - håper du viser oss litt derfra..? hint...:)

Flott malt skap du har, og vakker rose, elsker roser ! De er så nydelige, skjøre og delikate farger.

Klart man skal ha "store, hårete, mål" (trro det var sagt av en eller annen i fotballverden) - at du skal ha stand med dine kjoler !
Tenk så moroooooo :)