Søk i denne bloggen

tirsdag 28. august 2012

Tips til inspirasjon og DIY

 Hva får du når du kombinerer en badeball, hyssing, og tynt hvit lim?
En utrolig stilig lampe, som nesten ikke koster noen ting.
Kanskje verdt et forsøk!

Bildene fant jeg på Better Homes and Gardens
For mer inspirasjon ta turen innomwww.bhg.com
Håper dere har hatt en bra uke så langt!
Min har vært ganske hektisk, men blir litt roligere en periode fremover nå.
Jeg gleder meg til igjen å kunne sette meg ved symaskinen for flere kjoler.

Og for dere som venter tålmodig på online magasinet, jeg håper å få det ferdig om ikke alt for lenge.
Så om dere kan være snill å ha tålmodighet med meg en liten stund til!

Klem fra



8 kommentarer:

lek med Kontraster sa...

wahh...de ble så stilige!!!

Supert påfunn og GODT kopiert :)

God tirsdag!

klem
Vigdis

Dronninghuset sa...

heisan,
moro å gjøre ting selv, mye som ikke er så vanskelig å lage... bare man har "oppskriften".

Ha en fin tirsdag, og takk for hilsen inne hos meg,
klem TOVE

H. sa...

Så morsom !!

KariL sa...

Kjempesmart. Takk for tipset!

KariLklem:)

Black Feathers sa...

Så flotte de ble. Det der har jeg lenge hatt lyst til å prøve men jeg har ikke fått somlet meg til det. Men høsten er jo fin til slike prosjekter. Takk for fint tips. ;)

Ha en fin tirsdag.
Hilsen Eline ;)

Anonym sa...

Så utrulig stilige,kjempefine:)
Fine dag til deg!
Klem fra Lillian

Berit sa...

Morsomt. dette gjorde vi på 70 tallet også! Herlig at ting kommer frem igjen for fint er det :)

Anonym sa...

Hei. Jeg har et spørsmål: siden første gang jeg så bilde av dine turkise kjøkkenskap med retro-tapet mellom over og underskap, så har jeg vært forelsket. Jeg har prøvd med både hvitmaling og brun/grå skapdører, men fungerer for dårlig i mitt bitte lille mørke kjøkken. Jeg holder derfor på å male skapdørene turkise, etter å ha tenkt på dette veldig lenge. Men jeg ser at jeg trenger en tapet i mellom over og underskapene, for å binde de i sammen. Kan du si meg om du er fornøyd med å ha tapet der? Jeg må prøve å få kjøpt et par meter med tapet fra Retrovilla, for de er jo bare så herlige. Klem Grethe