Søk i denne bloggen

fredag 24. august 2012

Jeg gir dere de varme fargene...

Fiolett og oransje, hvilken herlig fargekombinasjon
med sine varme farger.

Oransje signaliserer glede og virker oppløftende på mange.
Om du ønsker å stimulere til kreativitet og aktivitet bruk oransje.

Fiolett gir følelsen av verdighet, luksus og mystikk.
Det er en eksklusiv farge, og vi forbinder den ofte med kunstnere
og kreativitet.
Den er også fargen for åndelighet og spiritualitet.

Farger har sin egen symbolikk og uttrykk.
Farger gir glede.

Blir du glad av å omgi deg med farger, 
og bruker du den farger som du føler deg mest tiltrukket av eller følger du motebildet?

Bruk gjerne de fargene som du føler deg mest trukket mot, 
det er som regel de som passer akkurat til deg også.


En nydelig fredag til dere alle!
Klem fra



21 kommentarer:

Trine sa...

Spennende fargekombinasjon.
Jeg bryr meg ikke om mote, men bruker de fargene jeg liker.
Favoritten er koral:)
Ha en strålende helg!

Berit sa...

Nydelige farger, jeg elsker orange den gir meg energi :)
Ha en fin fredag, klem!

gult hus i svingen sa...

Herlige farger og kombinasjoner her, jeg blir definitivt glad når jeg omgir meg med farger:) Jeg lar meg ikke dirigere av moter nei, mer innfallsmetoden her;)

Glad helg til deg med en varm klem fra Trine:)

Anonym sa...

Så herlige fargesamensetninger:)Farger er så flott,eg ser eg ofte ende opp med pastellfarger og det har eg alltid likt,men kan godt ta inn varme jordfarger og:)
Idag hadde minstemor lyst på solsikker og det friska veldig opp:))
Fine helg til deg!
Klem fra Lillian

Unknown sa...

Herlige farger , litt høst og masse energi.

Ha en super helg du også.

Maritklem.

Anonym sa...

Heia.
Nydelige farger,flotte kombinasjoner. :)) Tusen takk for gode ord.
Ønsker deg en kjempefin helg.
Varme klemmer fra Mette.

KariL sa...

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min.
Herlige og gode fager du har lagt ut til oss. Hvorfor bruker jeg disse ikke mer når de er så tiltalende? Kjenner jo at de gjør meg godt.

Ønsker deg en riktig god helg!

KariLklem:)

Kort og Søm sa...

Jeg elsker orange :O)
God helg,
hilsen Fredrikke

Lilla dør sa...

Takk for kommentarer på bloggen min. Herlige farger du bruker. Eg er glad i dei varme og friske fargane. God helg

Janne i Fagerlia sa...

Fiolett og lilla er mine favorittfarger, og har vært det i mange år. Oransje tør jeg derimot ikke å bruke.

Flott innlegg :)

Tino sa...

Herlige farger sammen! Jeg er glad i lilla og jordfarger :-)
Riktig god helg!
Klem T

Unknown sa...

Lilla (fiolett) er min farge! Nydelig sammen med oransje, men det er ikke fargen min.

Takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Jeg kommer tilbake med "rapport" fra reisen, så du er velkommen tilbake på besøk.

Ønsker deg en fin helg!

Skjerstad sa...

Så fine farger sammen :)
Syns at alle farger passer sammen i grunn, kommer bare ann på hvordan man setter det hele sammen.
Heller vel mest mot de varme fargen, oransje, gul, rød ( + turkis )
Og følger ikke moten ;)

Ønsker deg ei fin helg !

Rosa i huset i vitt sa...

Hejsan kul att du vill vara med i min utlottning
Ha en trevlig helg
kram Rosa

EVAS HJEM sa...

Nydelig som alltid:)
Ja,hvordan ville verden vært uten farger tro? Selv om jeg er glad i hvitt, må jeg alltid ha innslag av farger ved siden av.

Kjempefin helg til deg Mimmi.

Eva.

Marthe sa...

flotte og energigivende farger :-) Ønsker deg en riktig god helg! :D

Livet i Nord sa...

Heia du! Tusen takk for kommentaren din og for at du viste meg veien til bloggen din!
Spennende og kreativ blogg du har, denne må jeg se nærmere på. Tror jammen jeg legger meg til som følger.
Orange -ja det er virkelig min yndlingsfarge. Og til min store glede også to av barnebarne sin yndlingsfarge sier de (begge gutter).
nå skal jeg sette meg ned og se nærmere på innleggene dine.
Ei finfin helg til deg:)

Livet i Nord sa...

Heia du! Tusen takk for kommentaren din og for at du viste meg veien til bloggen din!
Spennende og kreativ blogg du har, denne må jeg se nærmere på. Tror jammen jeg legger meg til som følger.
Orange -ja det er virkelig min yndlingsfarge. Og til min store glede også to av barnebarne sin yndlingsfarge sier de (begge gutter).
nå skal jeg sette meg ned og se nærmere på innleggene dine.
Ei finfin helg til deg:)

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Wow , dette var flotte farger og bilder! Slike bilder kan vi sitte og nyte - lenge!

ha en flott helg!

Klem:-)

Franske drømmer sa...

Flotte farger og nydelige bilder! :-)
Ønsker deg en fin kveld!
Klem

H. sa...

Flott fargecollage du her har laget !

Liker fiolett, og egentlig alle lilla farger, men har ikke brukt de samme med oransje....hmm.....kanskje en ny ide?