Søk i denne bloggen

onsdag 1. august 2012

You are welcome to visit my website and take a look at the new dress i have made!



I am so happy, I have my own website for all my dresses.
Thanks to Kjetil who has been helping me.
Still there is work to be done, but I`m in progress with the site.

You will also find Mimmi-Leone on Facebook,
I will be so happy if you would like to follow me.

Thanks to all of you who inspire me with all your sweet comments and your great blogs!

I would also like to show you a new dress I have made,
The colour is orchids with crochet sleeves in cream.
I hope you like it!

Welcome to vist my site:

I wish you all a wonderful day!



12 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Nydelige kjoler du lager! Klart jeg vil følge deg;)

Humlehagen sa...

Så lekre kjoler! Spesielle og aldeles nydelige!Hilsen Else Britt

Sommerhuset i bakken sa...

Åh, så fine kjoler! Så flink du er! Kunne ønske jeg kunne sy ;-)

Ha en flott onsdag!

Casa del Pt sa...

Wow, så fine! Du er utrolig dyktig :)

Ha en fin onsdag *kelm*

Hulda sa...

Så flotte kjoler! Du er virkelig flink. Likte også godt det lilla fine innlegget under her. Nydelige farger og ting.

Lisanne van de Klift sa...

Congratulations! And thank you so much for leaving a comment on my blog!

Love Lisanne

Ingrid Louise sa...

Oi her så det ut som om du har laget mye fint altså...skal virkelig ta meg en nærmere titt!! Gratulerer med egen side!!
Superfin kveld ønskes deg,klm ingrid l

♥ Netta ♥ sa...

Wow, lager du virkelig disse nydelige kjolene selv? Jeg er imponert! Gratulerer med din nye web-side, så spennende :-)

Ønsker deg en fin uke!

Klem
Netta

Gry sa...

Så dyktig og kreativ du er! Utrolig at du får det til sier jeg bare!! Takk for koselig hilsen hos meg :) Ja, disse symbolene kommer i motebildet fra tid til annen, artig :)

Gode sensommerdager til deg :)) klem Gry

Fabelaktig sa...

For ett håndverk! OHlalala! ME LIKE!
Du er en kunstner! Jeg har ikke ord...

Ville bare si tusen takk for gode ord inne hos meg igår. Fabelaktig by Maia, kommer nok til å skje, men mest som en hobbysyssel i starten også får vi se om det gir noen avkastning etterhvert.

Fabelaktig torsdag til deg *smile*
Jeg skal hjem til mammaen min i dag og få varm og god suppe - perfekt på en regnværsdag.

-Maia

Krossmyra sa...

For noen nydelige kjoler!
Vanvittig flink du er:)

Unknown sa...

Såå kjekt å oppdage nye blogger! Denne var utrolig flott!! Og så mye fint det var her. Legger meg til som følger!
Ha en fin dag videre:))