Søk i denne bloggen

mandag 20. august 2012

Lifestyle og design mitt nye magasin

En liten smakebit på forsiden av mitt første online magasin.

Dette har vært en kreativ og morsom prosess.
Og jeg gleder meg virkelig til å vise dere resten av magasinet.

Det har vært inspirerende og gøy å velge ut bilder og fonter,
farger og selve designet.
Jeg har virkelig kost meg, og jeg tror ikke dette blir det siste magasinet 
jeg kommer til å lage.
Jeg håper jeg kan være til inspirasjon også for dere,
slik dere er for meg!

Ønsker dere en ny flott uke!

Klem fra


14 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Spennande!

fin dag til deg :-)

Tovepia sa...

Lekker forside, spennende prosjekt!!

H. sa...

Nææææ - så utrolig moro !
Online-magasin, tro hvordan du fikk den ideen?
Du oser jo av kreativitet og gode ideer, det er helt klart.

Nydelig forside, men jeg VIL SE MER......!
Du gjør oss nysgjerrige nå, vettu :)

Anonym sa...

Så spennende. Dette håper jeg at jeg får vite mer om????? Hilsen Grethe

Unknown sa...

Så spennende! Det blir morsomt å se! :)
Fin, ny uke til deg!
Klem fra Carina

BrittB sa...

Kjempefin forside, gleder meg til å se resten!! Ha en fortsatt fin uke! :-)

Laura sa...

Hei :)
Tusen takk for titten hos meg. Ble jo nyskjerrig på hvem du var og for en herlig blogg du har :) blir jo nødt til å følge deg videre for her var det mye kreativt og fint.
god natt og ha ei fin-fin uke!

Anne sa...

Så spennende !
ser jo lekkert ut..
lykke til !
klem fra Anne

KKvinneblogger sa...

Gratulerer!
Så spennende :)

Skjerstad sa...

Så spennende.
Ser veldig lovende ut :)
Lykke til videre med arbeidet !

Takk for koselig hilsen inne hos meg :)

Fra det lille røde huset.. sa...

Så utrolig spennende!
Ja kreativiteten er det ingen ting å si på....
Gleder meg til å følge deg videre!

Inger Grethe

Tino sa...

Så spennende, og så flink du er! Den kjolen var lekker!
Ønsker deg en fin dag!
Klem T

Black Feathers sa...

Oj, så spennende. Skal magasinet være med alle kjolene du har laget?
Her er det sikkert mange flotte kreasjoner. ;)

Ha en fin kveld.
Hilsen Eline ;)

Lilla dør sa...

Flott blogg du har. Fasinert over dei flotte fargane du bruker. Spennande prosjekt du holder på med no. Må nok følge med.:) lykke til videre. klem