Søk i denne bloggen

lørdag 4. august 2012

Stairways to heaven...

Hvilken trapp!
 Kanskje det var dette jeg burde gjøre med min gamle, slitte trapp.
Male den full av fargerike blomster .
Bli møtt av et fargerikt skue hver eneste dag jeg kom hjem fra jobb. 

Dette bilde har jeg funnet hos http://www.design-dautore.com/
Det er San Francisco’s Secret Mosaic Staircase
med Ornella Sessa

Ønsker dere alle en herlig lørdag!

Og tusen takk for alle koselige tilbakemeldinger.
Dere er til stor inspirasjon alle sammen!
Klem fra


18 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Så herlig! Ja gjør det, -mal trappen med fargerike blomster;) God ide;)

gult hus i svingen sa...

Ja, hvorfor ikke? Lekker den trappa og hvilken energiboost:) Tenker på melodien også jeg da:)
Klem Trine:)

Fabelaktig sa...

LOVE!

Deilig lørdag til deg kjære, her har mannen stikki av på guttekveld, mens jeg og Nala nyter leiligheten i fred og ro *deilig*
Smil og klem

Fotballhjerte sa...

Litt farger har vi alle godt av! :) Stilig trapp, stilig bilde!

Ønsker deg ei god helg :)

Tovepia sa...

Herlig! Jeg skulle gjort dette med min falleferdige trapp..da hadde den fått et nytt liv:)..blir glad av slikt:)
Nyt helga videre, og det ser ut som du har fjernet ordbekreftelsen:))
Klemmings;)

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Ja kanskje det er bare å sette i gang ;) Artig var det iallefall!!

HA en finfin søndag!

Klem Anette

Black Feathers sa...

Hei du ;)
For en nydelig trapp. Man må jo bare bli glad av å gå i den. Så masse flotte farger ;)
Du har jo så mange flotte bilder med flotte farger her hos deg.
Ha en nydelig søndag ;)
Hilsen Eline ;)

Krossmyra sa...

For en herlig trapp! Kreativt:)
Ha en fin søndag!
Klem

Karen sa...

Haha, så genialt det var da... Skikkelig gla'trapp :)

Takk for hilsen inne hos meg - ja det går seg vel til med rutinene når man bare kommer igang... Litt påfyll av vitaminer også, så blir det vel bare bra :)

Skikkelig nydelige farger i innlegget under her forresten..

Ha en strålende søndag...

Karoline sa...

Utrolig kul trapp!!! Kanskje det hadde vært noe, ja ;)

Det er så inspirerende her inne! Herlige farger :)
Ønsker deg en nydelig dag!

Klem

Casa del Pt sa...

Kult :D

Håper du har en fin søndag *klem*

H. sa...

Så utrolig morsomt !!!!!!!
Elsker de blåfargene som går som en bølge oppover.........

Mosaik er flott, kanskje ikke veldig vanlig i Norge?

Ny uke rett rundt hjørnet, tvi tvi og lykke til med prosjekter du måtte ha på gang.

Jeg har akkurat heklet ferdig ett sjel til min stedatter...og det var i skjønne blå/grønn/turkis farger !

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Helt herlig trapp! Tenk om vi turde.

Du så vakre kjoler du syr!!!! Jeg må ta en titt til før jeg forlater siden din.

Ha en fin søndagskveld!

Klem

Emidoras verden sa...

Fargerik trapp.
Denne må jo være en fryd å gå opp:)
Så flotte kjoler under her!
Ha en fin uke!
Klem.

KKvinneblogger sa...

Vi er ganske grå og fareløse av oss her i landet.
Vi har en lang trapp opp til huset, den er av stein og betong og slik ser den også ut.
Men det er morsomt å komme over fargerike, overraskelser av og til!

Ellen sa...

Hei MimiLeone! Du har vunnet en flaskekork hos meg! Send meg en mail med adressen din så blir det pakke i posten! Klem

Ps: min mail finner du i bloggen min!

Hannes favoritter sa...

Skikkelig fin!!!

Kjersti sa...

Takk for koselig kommentar hos meg! Da ble jeg jo nysgjerrig på deg, og jeg må si at både du og bloggen din virker spennende - deg må jeg følge med på!
Ha en fin søndag! :)