Søk i denne bloggen

fredag 9. juli 2010

En liten handletur

Å besøke Indiska gjør det vanskelig å la være å kjøpe noe, for det er alltid så utrolig mye fint der.
I går hadde jeg fri, og var en tur innom butikken. Fant endelig en slik matte i nøyaktig den fargen jeg har lett etter, o`lykke!
Jeg ser allerede for meg hvor fint den passer under stuebordet.
Men pr. dags dato er en del oppussing prosjekt på gang, som gjør det vanskelig å vise noe bra bilder fra stua.
Men for de som har tålmodighet til å vente....kommer jeg tilbake til saken. Imens kan dere kose dere med noen bilder, for det ble selvfølgelig ikke bare matten som ble med hjem.
Gardinene var på salg , selvfølgelig i den helt rette fargen de også....
Slik går det når en ikke kan la være å stadig male hjemmet i nye farger, for da passer jo slettes ikke det man har lenger. Det ene dra det andre med seg.
Noen som kjenner seg igjen!?


Vil gjerne takke for koselige kommentaren jeg har fått her på bloggen, det er med på å inspirere meg.


Fargegjengivelsen på matten er ikke helt riktig, den er ikke hvit , men mer gulaktig sammen med lavendel fargen

Ønsker dere en fortsatt strålende dag!

1 kommentar:

organic-lizzi sa...

Du á meg for noen "kupp":-)...
Likte sååå godt de gardinene!
Har ikke vanen å male om så ofte jeg (ganske så lat der!),men stadig ommøblering...I de siste årene har det vært for at "ungene"flytter hjem igjen og jeg må finne et annet sted å jobbe/blogge etc..)
Herlig kveld til deg fra Randi