Søk i denne bloggen

lørdag 10. juli 2010

Tanker rundt et Smeg kjøleskap

I likhet med en rekke andre interiørentusiaster, drømmer også jeg om et Smeg kjøleskap. Egentlig ganske utrolig da det minner utrolig mye om det kjøleskapet jeg en gang hadde, det som gikk på hodet ut, Og man var lykkelig over at det endelig var borte.
Når sant skal sies så slipper man selvfølgelig å hakke seg vei gjennom mengder av is eller måtte vente i timesvis med vann utover gulvet for å få et isfritt kjøleskap.
Dessuten har Smeg kjøleskap riktig så lekre farger.
Eller er det nostalgi fra en svunnen tid man har lyst til å hente frem!
Jeg skulle gjerne kjøpt et med en gang, men min pengepung er dessverre ikke full nok til det.
I mens beundrer jeg Smeg kjøleskapet til en venn av meg, han var nemlig så heldig at det fantes et i leiligheten han nylig kjøpte.
Etter å ha beundret vidunderet en rekke ganger, og snakket om det like mange ganger.
Så fortalte han at han hadde våknet i det jeg forsvant med Smeg kjøleskapet på ryggen.
Du verden, litt av et syn selv i drømmeland!
Tenk hva et Smeg kjøleskap kan gjøre!!

Hilsen fra


Bildet er hentet fra priceinspector.co.uk

3 kommentarer:

Tove sa...

Hei hei og tusen takk for koselig kommentar hos meg.
Så koselig du har det her. Kommer gjerne tilbake.
Når det gjelder Smeg så står det på ønskelisten min. Og der er jeg redd det blir stående i laaang tid fremover.
Ha en fin kveld
Klem Tove

Villevinkel sa...

Takker for hyggelig besøk hos meg :-)
Fin blogg du har. Stilig med heklede armbånd. Og så flott med litt mat-oppskrifter også :-)

Smeg er nytt for meg...visste ikke at det fantes noe slik hehe. Men utrolig stilig

ha en flott helg videre :-)'
Klem

Min stil sa...

He he. Kanskje han er sanndrømt.
Ha en fin dag!
:) Susanne