Søk i denne bloggen

mandag 5. juli 2010

Ideèr



S
A
N
D
K
A
K
E
F
O
R
M
E
R








Gamle sandkakeformer egner seg ypperlig til bruk for te-lys, dekorativt!!
Her har jeg plassert det hele på et gammelt brett, brettet var ikke videre pent, og passet ikke fargemessig inn i interiøret. Foreløpig er det dekket med aluminiumsfolie, i påvente av et strøk med heftgrunn og så et strøk med liquid leaf, metallic paint i tinnfarge.

Har vært å hentet nyperoser i hagen, fargen er helt nydelig sammen med de gamle sandkakeformene.Har plasser brettet med alle te-lysene på toppen av skrivebordet mitt.
Så kan jeg ha noe vakkert å hvile øyet på mens jeg skriver...

3 kommentarer:

organic-lizzi sa...

Utrolig fin blogg jeg "dumpet" inn på her da:-))
Legger deg i blogglisten min jeg.....
Fin dag til deg fra Randi

Gry sa...

Så smart, rustikt og stilig! Takk for tipset, må se om jeg har noen gamle liggende ;) Nyperoser er sommer! Så viktig å gjøre det hyggelig rundt seg og godt å ha noe vakkert å hvile blikket på <3 Ønsker deg en fin uke, nyt sommerdagene! Klem Gry

Unknown sa...

Hei...så veldig hyggelig at du har vært innom hos meg : ) De nyperosene sammen med sandkakeformene ga et romatisk preg på det hele. Har lenge vært på jakt etter sånne former...akkurat til det formålet du viser her, men så glemmer jeg det innimellom. Nå skal jeg notere meg det bak øret ; ))