Søk i denne bloggen

tirsdag 6. juli 2010

Heklede armbånd

HEKLEDE ARMBÅND
Ideen fikk jeg fra en av bøkene mine, Hekleglede av Frida Pontèn. Det er en bok med enkel hekling og litt strikk.
Disse armbåndene er veldig raske å lage. Her har jeg brukt brodergarn samt metallic brodergarn.


Her viser jeg tre forskjellig måter du kan lage armbånd på, det er vel egentlig bare fantasien som setter grenser når det gjelder fargevalg o.l

Armbånd av oldemorsruter og armbånd med metallic brodergarn sydd sammen med en perlemorsknapp.

Så håper jeg du ble inspirert, lykke til om du også har lyst til å prøve deg!
Klem fra....

5 kommentarer:

organic-lizzi sa...

De var suuuperfiiine!!!
Jeg er best på innkjøp (garn,knapper etc..etc..),så kanskje på tide å lage litt mere også:-)
Fortsatt fin dag fra Randi

Anonym sa...

Så fine!
Dekorative og samtidig en finmåte å bruke opp restegarn på.
Klem Igi

Smått og Stort sa...

Så fiiine de var! Dette fikk jeg lyst å prøve! Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min- og så bra at jeg fikk sjansen til å finne din! Koselig blogg du har ♥
Ha en fin dag-
hilsen Sissel

Lev Livet Lett Lokki sa...

Hei Mimi-Leone!
For en vidunderlig blogg du har!! Inspirerende og fargerik - helt storveis!! Armebåndene er skjønne!!
Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg - kan skjønne det er gøy med finfint besøk!!
Vi blogges nye bloggvenn :))
Ønsker deg en vidunderlig uke og fortsatt god sommer!
Klem Lokki

salige lavendel sa...

Så søte de var =)