Søk i denne bloggen

torsdag 29. juli 2010

Min første award

JEG HAR FÅTT MIN FØRSTE AWARD
Jeg er både stolt og glad over å ha mottatt den.
Tusen takk til Eva Maria med Velkommen til Fjøra
Hennes koselige blogg er verdt et besøk.

Utfordringen består av å skrive 7 ting om meg selv samt legge ut et bilde av meg selv.
Eller 7 ting som jeg ønsker meg.
Jeg har valgt det første.


1.
Jeg elsker å male og tegne, male om vegger og møbler hjemme, designe egne klær.
Farger fascinerer meg og gjør meg glad, og jeg er opptatt av hvordan fargene påvirker oss mentalt.

2.
Jeg er veldig fornøyd over at jeg har gjennomført en 2-årig utdannelse innen det kreative,nå i godt voksen alder.

3.
Jeg er "avhengig " av å trene.

4.
Jeg klarer aldri å få lagt meg om kvelden, for jo senere det blir dess flere ideer får jeg.

5.
Jeg elsker å lese bøker, og vil helst eie de, derfor begynner det å bli veldig mange bøker nå.

6.
Jeg er glad i gamle arvede møbler.


7.
Jeg er veldig hjemmekjær.





Bildet er tatt i jula

Jeg skal sende utfordringen videre til syv andre bloggere jeg mener fortjener en award.

7 kommentarer:

HBJ sa...

Tusen takk for oppmuntrande helsing med denne prisen! :o)

Sylke Feldhusen sa...

Gratulerer med award :) Håper det gikk bra med katten din! Det er jo alltid litt spennende når dyrene begynner å bli gamle...

Klem

Hjertedamas blogg sa...

Grattis med awwarden!! Den fortjente du!!! Artig og høre at det er flere enn meg som har litt problemer med og finne senga sånn natterstid!!!! Og liker farger og gamle ting!!!! En eller annen gang må du fortelle meg hva slags utdanning du har tatt!!! Jeg er nysgjerrig:DDD Klemz, nå må jeg prøve og finne senga.... Klemz Hjertedama/ Grethe

Marit sa...

Tusen takk for award! Nå skal jeg gruble ut noe å skrive...
Mye fint å titte på her forresten. Nå skal jeg kose meg med det!
Klem Marit :o)

Syster vit sa...

Grattis till din fina utmärkelse, du är värd den.
Kram Liselott.

Gry sa...

Gratulerer med awarden min venn, vel fortjent! Morsomt å lese mer om deg, du er en kreativ sjel, det kommer tydelig frem av bloggen din. Så herlig med slik energi! Fint bilde også ;) Tusen takk for at du sender awarden videre til meg, det var hyggelig ♥ Jeg fikk den for en liten stund siden og skrev da litt om meg selv og viste et bilde. Vet ikke om jeg kommer på noe mer interessant å si om meg selv, men setter uansett pris på at du tenkte på meg ;) Nyt dagen videre ♥♥ Klem Gry

Glede sa...

Hei du og takk for hilsen inne hos meg! Alltid å kjekt å titte innom nye blogger. Ser du også har bestilt tapetprøver fra Wallpapers from the 70s. Har valgt noen av de samme ser jeg! God ide med de blyantboksene. Ha en fin kommende uke!