Søk i denne bloggen

tirsdag 27. juli 2010

Tapetrester og gamle kaffebokser

Tapetrester, noen tomme bokser, litt lim og en saks.....og på et øyeblikk så har du oppbevaring for penner , tusjer og blyanter.
Jeg har klippet tapeten i riktig størrelse og limt på boksen.
Om du ikke har tapet lim så går det like greit med vanlig lim. Jeg brukte limstift.
Tapetprøvene kan bestilles på Wallpaperfromthe70s.com. Prøvene er i A4 str.,og prisen pr ark er 0.50 euro.


Fine å bruke til små venninnegaver..

Heklede blomster som dekorativ pynt, her har jeg brukt restegarn og heklenål 3 1/2


Gamle kaffebokser er fine til gjenbruk..

Må igjen takke for all koselige kommentarer her på bloggen!

Klem fra...

8 kommentarer:

HBJ sa...

Herleg påfunn! Så kjem boksane til nytte og glede! :-)

Kardemomme sa...

Er det MULIG???? Har du fått deg blogg M.?? Hihi!!! Hvorfor har du ikke sagt noe?? Vet at jeg har vært utilgjengelig siden februar men likevel...Så gøy!! Dette er jo deg 100 %! Så moro å se alt sammen! jeg har scrollet meg nedover hele bloggen og det var moro å se både interiør, klær og ikke minst de nydelige tegne og malerarbeidene dine! Du har alltid vært flink til å tegne men dette var jo helt superflott!!!
Du er vel ferdig på skolen nå..
Er du i Oslo innimellom? Neste uke er vi i London men så er vi ferdige med ferien og det hadde vært koselig med en kaffekopp.
Da skal jeg røpe hva jeg har holdt på med i vinter :))Snakkes! Klemmer fra Benedicte :)))

Eva sa...

Kor flotte dei vart!
Super ide. - Igjen.
Ligg en liten award og venter på deg i bloggen min.(26. juli)

Klem Eva

Barbros lille atelier sa...

Å, så flotte de ble! Supert tips:-)

Klem

Tomines hjem sa...

hei!! takk for hilsen hos meg.. du har helt rett.. . jeg håper minner fra mammas 1. oppsetting av lavvo er noe de husker!! det blir iallefall flere turer...
nå må jeg se hvor kreativ du er... jeg MÅ lære meg å hekle igjen... det er jo så flott... jeg skal da ha hekleblomster overalt PÅ ALT.... hehe... god sommer til deg... nå må vi få masse sol!!!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei på deg!

Så fine de ble! Det er supergøy å stæsje bokser og esker!
Ha en fin dag.

Klem

Lindas hobbyhjørne sa...

Veldg fine bokser og så morro med hekla blomster på.Jeg har laget sånne bokser med sevietter, nå lærte jeg noe nytt neste gang jeg skal lage mine bokser. Morro at vi kan lære noe av hverandre :) Klem.

BlandetLoft sa...

Så gøy. De ble kjempe fine, spesielt med den lille blomster detaljen :-)
Klem fra BlandetLoft