Søk i denne bloggen

lørdag 8. januar 2011

Disse bildene vil jeg gjerne dele med dere.

 Noen ganger er det godt å bare kunne lete på nettet etter flotte bilder slik som disse.
Det er ikke alltid jeg har lyst til å "løpe" rundt hjemme å lete etter  bra motiver, eller prosjekter som jeg har lyst til å vise dere tar mye lenger tid å gjøre ferdig en det jeg hadde trodd.
Slik som f.eks spisebordet mitt, men etter noen nattevakter er ikke energien helt på topp slik som jeg skulle ønske heller.
Jeg ble så glad da jeg hentet postet i går å fant Inspirasjonsguiden liggende der.
Med en koselig hilsen  fra Maia som er kvinnen bak den, og som også har den flotte bloggen shabbycharm 
Tusen takk, Maia! 
Jeg var nemlig så heldig å være en av åtte som har fått bildet mitt med i Inspirasjonsguiden.

Disse flotte interiørbildene fant jeg på siden til Livingetc
Vågale farger, men så flott spesielt mot den grå fargen på gulv og vegger.
Et slikt teppe fra Hay kunne jeg godt tenkt meg under stuebordet.
Så ønsker jeg dere alle en koselig helg!
Og lover å ta turen innom dere i løpet av helgen, det er altfor lenge siden sist.
Klem fra



7 kommentarer:

Martilie sa...

Elsket fullstendig stolen trukket med striesekker :) Den skulle jeg veldig gjerne hatt..

Ønsker deg en flott helg!

Klem fra Tove

Hellohello baby sa...

Takk for at du fant frem til disse bildene og delte dem! De er utrolig flotte!!! Gjør det gjerne igjen. Du er sikkert på helt andre steder enn meg og jeg elsker å få all slag inspirasjon!

Særlig det grå rommet er wow-inspirerende! Som jeg kommenterte i siste innlegget mitt har jeg fått mer og mer sans for grått, ikke fordi fargen er så fin,men den fremhever andre farger på en helt eksepsjonell måte!!

Og det teppet.... ENIG!

Klem fra Malena :)

KKvinneblogger sa...

Gratulerer med bilde i inspirasjonsguiden! Og takk for at du deler inspirerende bilder du finner! Heldige meg som bare kan sitte her og ta imot all inspirasjon :)

(eddas) sa...

Wow her var det farger...tror vi vil se et stor farveeksplosjon denne våren<:)
kos deg
kelmklem

Janne i Fagerlia sa...

Her var mye røft og tøft å se. Det flotte med dagens interiørtrend er at alt er tillat. Jeg er nok ikke så vågal av meg som personene som står bak disse interiørne, men det skaper nye idéer og inspirasjon likevel.

Leaamalie.blogspot.com sa...

Alt var nydelig.
Så gjennomført og personlig.
Hele huset vårt er fyllt opp av slike godsaker, min mor har nemlig også lidenskap for interiør.
Og det er utrolig viktig.
Farger, personlighet og preg i hjemmet.

Kjempe flott blogg også foresten:)

Marie Söderberg sa...

åhva härligt, du har mycker fina färger på din blogg, jag kommer göra inlägg om tricia guild imorgon tisdag som jag garanterar du kommer att gilla :) ha det gott/Marie