Søk i denne bloggen

onsdag 19. januar 2011

Noen ganger skinner sola litt ekstra...

Jeg fikk en utrolig koselig  e-mail i går.
Jeg er nemlig blitt valgt ut til å delta på NM i gaveinnpakning 2011 på Gave og Interiørmessa som er på Lillestrøm den 27 januar.

I tillegg har jeg fått
The Stylish Blogger Award 
Jeg føler meg veldig heldig, glad og en smule skjelven med tanke på å delta på konkurransen.
Men den som intet våger intet vinner, og jeg tror nok jeg hadde angret veldig om jeg hadde takket nei.
Jeg sendte inn mitt bilag rett rundt årsskiftet.

Å lage en kreativ gaveinnpakning.
Jeg har tenkt gjenbruk og detaljer fra naturen.
Derfor er pakken pakken inn i bobleplast med et gammelt blondegardin som sløyfe, kortet er laget av bark.
Og til deg hellohellobaby
Tusen, tusen takk for awarden!
Jeg ble både stolt og glad, og slikt gir meg en ekstra inspirasjon i hverdagen.

The Stylish Blogger Award er en stafettpinne-utnevnelse.
Jeg må nå:
  fortelle 7 ting om meg selv
  velge ut 5 fra min egen bloggroll og gi "The Stylish Blog Award" videre til dem
  linke en takk tilbake til henne jeg fikk "The Stylish Blog Award" av og gi beskjed til de 5 jeg velger om at de har fått en award.
Jeg må innrømme at jeg synes det er vanskelig å skulle fortelle syv ting om meg selv, men jeg skal prøve så godt jeg kan.

Jeg er veldig glad i farger og alt som er kreativt, og leve uten det blir nesten som å slutte å puste.

Jeg må trene, derfor må jeg ha noen økter i uka, i tillegg er jeg veldig glad i å sykle, og gleder meg til jeg kan hente sykkelen frem fra garasjen igjen.

Jeg liker meg hjemme og er veldig familiekjær, og trives når jeg har mine nærmeste rundt meg.

Jeg har alltid vært glad i å lese bøker, og har så mange at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av dem.

Jeg er veldig fornøyd med at jeg våget å sette meg på skolebenken igjen i godt voksen alder.

Akkurat nå søker jeg jobber å håper jeg snart får den jobben jeg har tatt en utdannelse til, som er eksponeringsdesigner.

I disse dager jobber jeg som assistent på et Hvpu-hjem med psykisk utviklingshemmede.

De 5 nominerte som får
The Stylish Blogger Award 
fra meg er:
Så ønsker jeg alle en nydelig dag!
  Og ikke glem Gave og interiørmessa på Lillestrøm
som er 27 - 30 januar.
Klem fra

13 kommentarer:

Tove sa...

WOW. Kreativt. Masse lykke til...
Klem TOve

Hellohello baby sa...

Så hyggelig! Det du sier om farger traff meg rett i hjertet. Kunne ikke sagt det bedre selv, og "KUDOS" (som kidsa sier i dag) til deg for å ta utdanning i voksen alder. Alle kan utvikle seg videre, i alle aldrer!

Gratulerer også med å bli valgt ut til interiørmessa! Det er jo fantastisk! Gaven er utrolig flott og kreativ, liker spesielt godt at du har brukt bobleplast!

Nå følte jeg meg litt ekstra stolt over å ha valgt deg til The Stylish blog award :)

gult hus i svingen sa...

wow, så artig:) Lykke til i konkurransen:) Du fortjener absolutt å bli spurt om å delta:) Flink er du!!!!!!!

Klem fra Trine:)

Lindas hobbyhjørne sa...

Så morro da, det er jo vel fortjent :)
Ønsker deg all lykke til.
Ha en fin dag, klem.

Anonym sa...

Så kjekt, masse lykke til.
Du er så kreativ og flink.
Ønsker deg en fin dag.
Klem fra Mio

Anonym sa...

Hei.Hørtes spennendes ut.Lykke til.Nydelig innpakket.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

Shy sa...

Gratulerer!
Kjemfin innpakning, utradisjonell og stilig! Likte den :)

Unknown sa...

Å så HERLIG!!! Gratulerer masse og masse lykke til, dette blir jo så spennende ,))
Du er utrolig kreativ!!
Gratulerer med flott award!! ;)
TUSEN tusen takk for at du valgte meg, skal ta med meg denne flotte awarden ;))
Kommer ett innlegg om litt! ,)
Ha en fantastisk skjønn kveld!!
Klemmer fra meg,
anki

Marthe sa...

Så stilig! :-) Dette har jeg aldri hørt om, men du forteller vel oss mer når dagen har kommet :-) Ønsker deg masse lykke til og ikke minst gratulerer så masse!

Sylke Feldhusen sa...

Så spennende :) Du er allsidig! Lykke til med gaveinnpakningen!

Klem

Trine sa...

Så spennende da.
Pakken var kjempefin.
Masse lykke til i konkuransen.

KKvinneblogger sa...

GRATULERER! Så gøy :)Dette blir spennende!

Smått og Stort sa...

Gratulerer!! Du er jo kjempeflink så dette kommer til å gå superbra♥ Tusen takk for at du valgte å gi awarden videre til meg- veldig overraskende, men veldig hyggelig :)
Skal lage et innlegg om det når jeg får samlet meg litt. Har akkurat fått bestilling på seks hjerter, så jeg må prøve å få effektuert de i helgen.
Klem fra Sissel