Søk i denne bloggen

fredag 21. januar 2011

Ta en titt på denne stylisten!

Om det er en stylist jeg liker så må det b.la være
Det er så mange flotte bilder og fin inspirasjon å hente, og jeg klarer ikke helt å se meg mett på alle de flotte interiørbildene.

Atlanta Bartlett er en interiør stylist som er kjent for sin avslappede og tilgjengelige stil. Etter å ha startet sin karriere hos Homes & Gardens, ble hun en vellykket freelance stylist og har jobbet for mange kjente magasiner.
Atlanta Bartlett  har gitt ut flere bøker.
Malingsslitt, men allikevel så utrolig flott.
Jeg liker veldig godt den noe avslappede stilen, og lampen på bordet er bare kjempefin.
Og jeg skulle gjerne hatt en slikt bord til skrivebord.

Jeg har valgt ut litt forskjellige bilder til dere, så her er det bare å kose seg og la seg inspirere.
I dag har jeg endelig fått kjøpt tapetlim og skal så snart jeg får tid, tapetsere bokhyllen fra Ikea.
Retro Villa var veldig rask med å sende tapeten.
Og jeg klarte ikke å vente før jeg var hjemme en gang med å pakke den opp,
Den er så fin, og finere dess mer jeg ser på den.
Jeg fikk så lyst til å bestille noen flere meter for å tapetsere den ene veggen i stua, men jeg har ikke helt bestemt meg ennå.

Igjen tusen takk for alle de koselige kommentarer som dere legger igjen her på bloggen.
Jeg tar turen innom dere så fort jeg kan, og håper dere har litt tålmodighet med meg så lenge.

Ønsker dere alle en nydelig fredag
med klem fra

7 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

så herlige bilder og for en stil:) Vakkert:)
Nå er jeg uhyre spent på den tapeten og den hylla:)
Jeg gjør likedan som deg, pakker ut på vei fra postkontoret eller fra postkassen, gleeeder meg sånn til å se min siste anskaffelse.....alltid:)

Fredagsklem fra Trine:)

Anonym sa...

Vakkert og inspirerende!
Klem fra Igi

Hannes favoritter sa...

Så inspirerende! Tusen takk for tipset! Skal nå inn å se på alle bildene! Gleder meg til å se hylla når den er ferdig, høres spennende ut!

God helg!
Klem fra Hanne

Snuskebassa sa...

Nydelige bilder! Og en herlig atmosfære :-))
Ønsker deg en riktig trivelig helg!

Anonym sa...

Hei.Tusen takk for titten.Kjempe fint.Er så mye fint.Har ikke ord.Dikt til slutt.
Selv den hardeste vinter bærer en gryende vår i sitt hjerte.
~ Gibran ~

Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Frøken Fiolett sa...

Så hyggelig interiør. Bokhyllen du har laget hjemme er også kjempe fin. Du er så flink!
Klem :)

Made by KKann sa...

Hei Hei Hei - likte så godt bilde nummer 2 - LEKKERT!!

Ha en super tirsdag!

KlemKKann