Søk i denne bloggen

lørdag 15. januar 2011

Images...

Jeg synes dette bildet er så utrolig flott.
Med Louis ghost stoler i kontrast til kvistene som er så dekorative oppe på bordet.
Det er så lite som skal til, og om man har naturen rett utenfor stuevinduet slik som meg, da er det så mye man kan hente inn og bruke.
Det er fotografen John Paul Urizar som har knipset de tre første bildene jeg viser.
De to siste er det fotografen Mikkel Adsbøl som har ansvaret for.
En rå murvegg i kontrast mot myke testiler.


Disse vakre putene er det Christina Lundsteen som har designet.

Så ønsker jeg en herlig helg til dere alle,
og hjertelig velkommen til nye følgere!


13 kommentarer:

Hokusfiliokus sa...

Hei, takk for koselig kommentar hos meg. Så flott blogg du har, og så inspirerende innlegg dette var! Likte spesielt det siste bildet godt. Herlig med alle de ulike putene i sofaen og den gamle døren var nyelig. Ha en fin helg!

madam mim sa...

Herlige bilder! Må også komplimentere deg for de egenproduserte (antar jeg det er) tegningene på høyre side....helt nydelige. Og sofaen din var knallfin!

Mye skryt fra meg :-)

Klem Linda

gult hus i svingen sa...

nydelige bilder med vakre ting:)
Ha en kjempefin lørdag:)

Klem fra Trine:)

Hjertedamas blogg sa...

Jeg wowet meg når jeg så det bildet med den rå murstensveggen, og det nederste bildet. WOW, sier jeg:DDD klemz

Lindas hobbyhjørne sa...

Må si meg enig med Hjertedama... den murstensveggen.
Fine bilder.
Ha en fin dag, klem.

Martilie sa...

Lekre bilder..
Bare å plukke inn kvister og pynte..
Her var bare de lekreste kontraster!

GGod helg! :)

Klemmer fra Tove

Anonym sa...

Nydelige bilder.
Ønsker deg en fortsatt fin helg.
Klem Mio

Marthe sa...

Skjønner virkelig at du synes det første bildet var vakkert! :-) jeg skulle ønske jeg hadde en slik kvist som jeg kunne dekorere rommet mitt med :-) God helg til deg !

Min Still By Maia sa...

Så mange flotte inspirasjonsbilder!!!


GOD HELG TIL DEG OGSÅ :)

Janne i Fagerlia sa...

Herlige interiør.....

KKvinneblogger sa...

Takk for inspirerende bilder som du greier å finne nok en gang :)

Bird on a wire sa...

Det nederste bildet var skikkelig wow. Sånn ser ikke heimen min ut ihvertfall :)

Ja, Saman er ein mindre aleine er en utrolig fin bok, vel verdt å lese. Disse 'bokanmeldelsene' mine er jo bare subjektive da, men alle jeg kjenner som har lest boka synes den er utrolig fin :)

Ha en flott søndagskveld!

Størstepia sa...

Oj, så mange flotte og kule bilder!:-)
Takk for koselig kommentar hos meg - moro at du fant veien innom bloggen din, da fant jo jeg veien hit også!:-)
Håper du har hatt en flott helg, god ny uke til deg og dine!
Klem fra størstepia