Søk i denne bloggen

mandag 10. januar 2011

Stoffer til begjær

Fra Amy Butlers kolleksjon av vesker.
Jeg har en svakhet for farger, kjenner jeg blir mo i kroppen og skjelven i knærne.
Og hos Quilthome.com finner jeg det hjertet begjærer, nemlig en rekke fargerike stoffer med flotte mønstre.
Jeg har helt klart mine favoritter, slik som Amy Butler.
Jeg kan ikke se meg mett på de vakre fargene og mønstrene.
Kaffe Fassett og Lilla Tueller har også utrolig mye flott, sistnevnte har forresten sin egen blogg:

Dagen har blitt hele 33 minutter lenger, og det går mot vår...
Hagen er ennå full av snø, men jeg har allerede begynt å planlegge verandaen og hva som skal gjøres der, nye puter f.eks....
Tenker jeg tar turen innom Quilthome for å titte på stoffer, blir dere med!
Ønsker dere en fortsatt fin kveld hva enn dere holder på med.
Med klem fra  

5 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Å, for noen herlige stoffer! Helt til å få hjertebank av:-)

Trine sa...

Åååå så mye fint.
Lengter veldig etter våren nå jeg også.

Hellohello baby sa...

Hvor finner du alle disse nydelige bildene!? Disse stoffene gir meg veeeldig lyst til å sy! Jeg blir med i butikken!!! Skal bare hente kredittkortet først....

Maliva`s verden sa...

Wow.....for noen lekre stoffer i herlige farger. Kanskje det er på tide å tørke bort støvet av symaskinen min også;o)

Lindas hobbyhjørne sa...

For noen herlige fager :)
Kan bli mye fint ut av alle de lekre stoffene :)
Ha en god natt, klem.