Søk i denne bloggen

lørdag 1. januar 2011

Jeg ønsker 2011 velkommen!

Etter noen late dager, hvor trening har vært totalt fraværende og "mumsing" av diverse godsaker har stått i høysete. er det på tide å ta "skjeen i en annen hånd"!
Kalenderen viser 1 Januar 2011.
Dagene er allerede flere minutter lenger, og det går mot lysere tider. Noe som er svært så inspirerende på alle måter.

Jeg har hatt en koselig nyttårsaften sammen med barna.
Men noe tungvint da blandbatteriet på kjøkkenet slutte å virke, og varmvannet bare rant.
Helt umulig å skru igjen.
Dårlig tidspunkt, så alternativet ble å stenge hovedkranen i påvente av hverdag igjen.
Så den lille trimmen vi har fått er å løpe opp og ned fra kjelleren, for å skru hovedkranen opp og igjen.
Det er da jeg begynner å tenke over hvor mye vann jeg egentlig bruker og sikkert sløser.

I dag har jeg sittet å tittet i Ikea katalogen, og det ganske så nye magasinet Boligdrøm, for inspirasjon, Når det gjelder sistnevnte så er jeg ganske så fornøyd, hadde det bare ikke vært for den irriterende skriften som er på flere av bildene.
Vær så snill å sett den under og ikke midt på bildet!!

Etter endelig å ha fått ryddet spisebordet fritt for alle prosjekte mine, slik at det ble synbart igjen.
Er jeg blitt ganske sikker på at jeg vil male det i samme turkis fargen som skapet i stua.
Ser frem til å ta fatt ,og selvfølgelig til å vise dere resultatet. 


Alle hjertene jeg satt å sydde før jul.
Jeg har brukt restene av et fleecepledd og et gammelt blondegardin kjøpt på loppis.

Klem fra

9 kommentarer:

emblas-kanel sa...

Uff så dumt med den kranen, vi har en som er begynt å lekke men det er jo ingenting i forhold til en som ikke vil stenges i det hele tatt. Ja, en ser virkelig hvor mye en er og bruker vann når det er avstangt. Håper dere får det snart i orden.
Du hadde noen virkelig lekre bilder, og en ny flott heading! Virkelig fin.
Gleder meg til mange fine innlegg fra deg i 2011.
Klem fra Eva

Unknown sa...

Ønske 2011 velkommen eg og, og ønske deg et skikkelig godt nytt år :o)

Flott ny header!

Sylke Feldhusen sa...

Godt nytt år til deg. Håper det orner seg med vannet, vi har jo blitt ganske avhengige av at det fungerer!

Klem

Barbros lille atelier sa...

Så koselige bilder! Håper du får orden på vannet!

Ønsker deg et riktig godt nyttår og tusen takk for alle koselige kommentarer!

Klem

Hjertedamas blogg sa...

håper du får ordnet vannet:DDDDD Sånn ellers vil jeg si at selv om heimen min er beige, grått, brunt, naturhvitt med gule tapeter, så syntes jeg det ser utrolig koselig ut hos deg:DDDDD Nydelige farger:DDDD klemz

Lykkeliten sa...

Neiognei, dumme blandebatteri=/ Det er jo så typisk at slikt skjer nå som det passer så dårlig!
Håper dere hadde en strålende dag:)
Klem

*”˜˜”*°•. ˜”*°••°*”˜ .•°*”˜˜”*°•.
˜”*°•. GODT NYTT ÅR!! *˜”*°•.
.•°*”˜ .•°*”˜ * * ˜”*°•. ˜”*°•.
.•°*”˜.•°*”˜.•°*”˜ ˜”*°•.˜”*°•.

gult hus i svingen sa...

GODT NYTT ÅR; Mimmi Leone:)
Ja, vi bruker nok mer vann enn vi erklar over, men uansett kjedelig at sånt skjer i høytidene:) Turkis spisebord blir fint, gleder meg til å se:)

Klem fra Trine:)

Trollmora sa...

Nydelige bilder fra deg!!! Og så skjønne bilder du har lagt inn her til høyre også! Flinkisen!
Ta en titt på nyttårsbordet mitt inne hos meg... kanskje du kjenner igjen noe der?
Ha et deilig nytt år! :)

Inger Johanne sa...

Fine bilder, Mimmi! Og godt nyttår til deg òg! Og takk for alle fine kommentarar i 2010!

Klem